معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارشنبه به سمنان سفر می کند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از سفر معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای شرکت در چندین برنامه فرهنگی در روز چهارشنبه این هفته به سمنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، فرشید فلاح روز سه شنبه گفت: یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارشنبه 16 آذر به اتفاق جمعی از مدیران این معاونت برای بررسی فعالیت های فرهنگی و شرکت در چندین نشست به سمنان سفر می کند.

وی افزود: نشست با اهالی قلم شامل ناشران، نویسندگان و شاعران و تجلیل از برگزیدگان کتاب سال، حضور در نشست شورای فرهنگ عمومی استان و رونمایی از پوستر جشنواره ملی داستان رضوی، بازدید از دبیرخانه ترویج کتاب و کتابخوانی از جمله برنامه های معاون وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی در سمنان است.

فلاح گفت: همزمان با سفر معاون وزیر ارشاد اسلامی، مدیران کل دفتر چاپ، توسعه کتاب و کتابخوانی و دفتر مجامع و تشکل های معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در برنامه های مختلف از جمله بازدید از چندین چاپخانه در شهرستانهای مختلف سمنان، شاهرود، گرمسار و ایوانکی، بازدید از دو دفتر انتشاراتی و نیز دیدار با دو تن از اهالی قلم شرکت خواهند کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع) نیز روز چهارشنبه در سفر به سمنان در برنامه های مختلف مرتبط با جشنواره ملی داستانهای کوتاه و طرح رمان رضوی، نشست با اهالی قلم و ... شرکت خواهد کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1703561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =