مس نوین با تفکر جدید این شکست‌ها را جبران خواهد کرد

شکست خانگی مقابل شهدای رزکان کرج هرچند تلخ بود اما باید به سرعت فراموش شود و مس نوین را به جبران وادار کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مس نوین فصل خوبی را در لیگ دسته دوم پشت سر نگذاشته و بعد از اینکه رضا ترکزاده نتوانست نتایج مناسبی همراه با مس نوین کسب کند و راه طرفین از هم جدا شد، هدایت این تیم به احمد نخعی سپرده شد تا شاید تجربه گرانبها و توانایی بالای او همانند فصل گذشته بتواند به مدد نوینی‌ها بیاید و آن‌ها را از وضعیت بحرانی نجات بدهد.
مس نوین اما در هفته نهم در شروع کار خود با نخعی به نتیجه‌ای بهتر از شکست خانگی مقابل شهدای رزکان کرج دست پیدا نکرد تا این تیم بعد از دو بازی که شکست نخورده بود، متحمل ششمین شکست فصل شود و ۵ امتیازی باقی بماند.

بی تردید این نتیجه‌ای نبود که نخعی در شروع کارش با مس نوین انتظار داشت. اما با توجه به فرصت کوتاه و حدود ۱۰ روزه‌ای که در اختیار داشت و البته سابقه‌ای که او از فصل گذشته به جا گذاشته، می‌توان امیدوار بود که نوینی‌ها در ادامه راه به نتایج بهتری دست پیدا کنند.
تیم مس نوین یکی از تیم‌های جوان و بومی ترین تیم لیگ دو است که این بازیکنان هنوز راه بلندی در فوتبال در پیش دارند و باید با حفظ تمرکز و درس گرفتن از شکست‌هایی که حالا تعدادشان بیشتر از حد شده، به دنبال جبران نتایج بروند و نتایجی متفاوت با آنچه که ثبت کرده‌اند، در ادامه فصل به دست بیاورند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1704515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =