۰ نفر
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
جزئیات درگیری مسی با ستاره هلند

ایسنا نوشت: یک روزنامه‌نگار مدعی شده که درگیری بین مسی و وگهورست در پی یک سوءتفاهم به وجود آمده است.

تیم ملی فوتبال آرژانتین دیشب (جمعه) در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در دیداری جنجالی توانست هلند را در ضربات پنالتی حذف کند و به نیمه‌نهایی این رقابت‌ها برسد.

درگیری‌ها در این دیدار، پس از پایان بازی هم ادامه داشت و مسی زمانی که وگهورست را در جریان مصاحبه‌ی تصویری‌اش دید، خطاب به زننده دو گل هلند گفت: "به چه چیزی نگاه می‌کنی احمق؟ برو آن طرف." واکنش مسی در حالی رخ داد که به ندرت چنین رفتاری از این فوق ستاره آرژانتینی دیده شده بود.

اما درگیری وگهورست و آرژانتینی‌ها به همین‌جا ختم نشد و به داخل تونل هم کشیده شد. Ole ویدئویی منتشر کرده که در آن، وگهورست با آگوئرو جر و بحث می‌کند در حالی که آگوئرو سعی می‌کند شرایط را آرام کند.

در ادامه لائوتارو مارتینز وارد ماجرا می‌شود تا با وگهورست درگیر شود اما دوباره آگوئرو در صحنه ظاهر می‌شود و سعی می‌کند لائوتارو را از آن مکان دور کند. با این حال وگهورست به سراغ مارتینز رفت و درگیری لفظی بین این دو بازیکن در گرفت. در همین حین، لیساندرو مارتینز بحث داخل تونل را با گفتن «بیا، ما تیم بهتری از هلند هستیم» پایان داد.

ریکاردو روزتی، روزنامه‌نگاری که در جریان درگیری‌ها بوده درباره چگونگی وقوع این اتفاقات توضیح می‌دهد. گفته می‌شود که وگهورست برای درخواست پیراهن مسی و دست دادن با او به سمت ستاره آرژانتینی می‌رود اما مسی تصور می‌کند که مهاجم هلند قصد حمله کردن به او را دارد که این اتفاق منجر به شروع درگیری‌ها شد.

وگهورست پس از رفتار عجیب مسی، در مسیر بازگشت به رختکن از کنار فوق ستاره آرژانتینی عبور کرده و گفته : «آن مرد احمق در تاریخ خواهد ماند.»

بیشتر بخوانید:

۲۵۸۲۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1705203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =