تجهیز و بهسازی کتابخانه های مدارس استان در دست اقدام قرار گرفته است

مدیرکل آموزش وپرورش استان گفت: تجهیز و بهسازی کتابخانه های مدارس استان در دست اقدام قرار گرفته است و برنامه ریزی به منظور استفاده دانش آموزان از کتاب های جدید و کاربردی در مدارس صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری،نشست مشترک هماهنگی آموزش و پرورش با اداره کل کتابخانه های استان برگزار گردید.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در نشست هماهنگی با مسیولین اداره کل کتابخانه های استان گفت: استفاده گسترده دانش اموزان از فضای مجازی موجب فاصله گرفتن نسبی دانش آموزان از کتاب و کتابخوانی شده است که نیاز به احیای فرهنگ کتابخوانی و ایجاد انگیزه برای دانش آموزان دارد.

وی گفت، تجهیز و بهسازی کتابخانه های مدارس استان در دست اقدام قرار گرفته است و برنامه ریزی به منظور استفاده دانش آموزان از کتاب های جدید و کاربردی در مدارس صورت گرفته است.

افشین امیریان همچنین از اجرای پویش های مختلف و تدوین برنامه ها و کلیپ های متنوعی در سطح مدارس استان به مناسب هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد و گفت استقبال بسیار خوبی توسط دانش آموزان در ویژه برنامه های مرتبط با این هفته صورت گرفت.

احمدفرهادی بابادی مدیر کل کتابخانه های استان نیز در این نشست ضمن تشکر از مسیولین آموزش و پرورش به دلیل همکاری با اداره کل کتابخانه های استان گفت :هم اکنون در سطح استان تعداد ۵۶باب کتابخانه و ۵باب پیشخوان ،۱۲ نوع خدمت متفاوت را به مراجعین ارایه میدهند و ۴۰درصد از کل اعضای کتابخانه های استان کودکان و نوجوانان تشکیل میدهند.

وی از اجرای برنامه های متنوع آموزشی توسط انجمن های مختلف ادبی، هنری و ... در کتابخانه های استان خبر داد.

گفتنی است در ادامه این نشست مسئولین به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در رابطه با گسترش فرهنگ کتابخوانی در مدارس پرداختند و در پایان سند همکاری بین آموزش و پرورش و کتابخانه های استان به امضای مدیران کل این ادارات رسید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1705864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =