۳ نفر
۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱
راهنمای خرید صندلی اداری طبی

شما دوستان عزیز که قصد خرید صندلی اداری را دارید، آیا می دانید که باید در زمان خرید آنها به چه نکاتی توجه داشته باشید؟ راهنمای خرید صندلی اداری طبی به شما کمک خواهد کرد تا بهترین، با کیفیت ترین و مناسب ترین صندلی را برای دفترکار خود انتخاب کنید.

از آنجایی که همه کارمندان باید ساعت‌های طولانی را در محیط کاری خود سپری کنند، بنابراین نیاز دارند تا یک صندلی مناسب در اختیار داشته باشند که مشکلات جسمی برای آنها به وجود نیاورد. با این حساب، خرید و انتخاب صندلی اداری طبی یکی از بهترین و مناسبترین گزینه‌هاست.

راهنمای خرید صندلی اداری طبی

برای خرید مبل اداری و صندلی اداری باید به نکات و موارد مهم زیادی توجه داشته باشید و با ارزیابی و بررسی کردن مواردی که در اختیار دارید، بتوانید بهترین خرید را انجام دهید. صندلی‌های اداری، دارای انواع مختلف با کاربرد و ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد خود هستند که در زمان خرید باید به کاربرد آنها نیز توجه زیادی داشته باشید.

شما باید گزینه‌ای را انتخاب کنید تا کارکنان و حتی شخص شما در زمان استفاده از صندلی احساس راحتی کنید. از میان انواع مختلف صندلی اداری، صندلی ای را انتخاب کنید که از هر لحاظ مناسب است.

انواع صندلی اداری طبی

راهنمای خرید صندلی اداری طبی

تیم گلدسیت مجموعه‌ای است که با سال‌ها تجربه و فعالیت در حوزه مبل اداری سعی کرده است تا بهترین و باکیفیت ترین صندلی‌ها و مبل‌ اداری را با مناسبترین قیمت به بازار عرضه کند . برای تماس با ما می‌توانید به سایت gold-sit.ir مراجعه کنید.

از مجموعه صندلی‌های اداری طبی که می‌توانید با توجه به نیاز خود و کارکنانتان برای خرید آنها اقدام کنید، موارد زیر هستند:

  1. صندلی مدیریتی
  2. صندلی کارمندی
  3. صندلی ارگونومیک

صندلی مدیریتی

یکی از مهم‌ترین و به نوعی اصلی‌ترین صندلی‌های اداری که برای هر دفترکاری مورد نیاز است، صندلی مدیریتی نام دارد. این صندلی نیز همچون سایر تجهیزات و مبلمان اداری، دارای مدل‌ها و سبک‌های متنوع زیادی است که در زمان خرید آن نیز باید به نکات و موارد مهم زیادی توجه داشته باشید.

همانطور که از نام این صندلی اداری مشخص است، گزینه‌ای مناسب برای اتاق مدیریت و میز مدیریتی است. قیمت صندلی مدیریتی طبی اداری به مراتب بیشتر از مبل اداری کارمندی بوده و از طراحی بسیار زیبا و خاصی هم برخوردار است. تکیه گاهی که برای این صندلی‌های طبی در نظر گرفته می‌شود، بلند بوده و بالشتک‌هایی با کیفیت بسیار بالا دارند.

صندلی کارمندی

راهنمای خرید صندلی اداری طبی

صندلی کارمندی برای آن دسته از افرادی مناسب است که در محیط کاری خود با کامپیوتر زیاد کار می‌کنند و مدت زمان طولانی را باید در طول روز پشت میز خود سپری کنند.

صندلی‌های اداری کارمندی از نوع طبی ظاهری شبیه به صندلی مدیریتی دارند اما از نظر ابعاد بسیار کوچکتر و از نظر قیمت مناسبتر هستند.

صندلی ارگونومیک

راهنمای خرید صندلی اداری طبی

صندلی گیمینگ ارگونومیک است یا صندلی کارمندی؟

در پاسخ به این پرسش باید بگوییم که هم صندلی گیمینگ و هم صندلی کارمندی هر دو در نوع ارگونومیک هم وجود دارند. به طور کلی باید بگوییم که با افزایش تایم کاری در محیط‌های کاری مختلف، قطعا تایمی که شما باید پشت میز و روی صندلی بنشینید بیشتر خواهد شد و این مسئله باعث خستگی بیشتر شما می‌شود. اگر صندلی اداری که در اختیار دارید، طبی و استاندارد نباشد متاسفانه مشکلات زیادی همچون آرتروز گردن و آسیب به ستون فقرات برایتان به وجود خواهد آمد. پس با توجه به موارد عنوان شده و برای جلوگیری از این امر باید به فکر یک صندلی با کیفیت بالا و استاندارد بود.

صندلی‌های ارگونومیک در حقیقت همان صندلی هایی هستند که با توجه به آناتومی بدن انسان و برای رفاه بیشتر آن طراحی شده است. تفاوت اصلی این صندلی‌ها با سایر مبل‌های اداری در این است که امکان تنظیم عمق صندلی، شیب زانویی، ارتفاع نشیمنگاه، ارتفاع پشتی صندلی و قسمت پشتیبانی کمر را دارند.

ویژگی‌ انواع صندلی طبی

راهنمای خرید صندلی اداری طبی

برای اینکه از صندلی طبی که می‌خرید، اطمینان کامل داشته باشید و با خیال آسوده از آن استفاده کنید باید قبل از اقدام به خرید، به خوبی با ویژگی‌های انواع صندلی های طبی آشنایی داشته باشید.

بارها عنوان کردیم که صندلی‌های اداری، دارای انواع مختلف با ویژگی‌ها و مشخصاتی خاص هستند که این موارد می‌توانند هم بر قیمت نهایی صندلی که می‌خرید و هم بر تصمیم گیری شما تاثیرگذار باشند.

صندلی‌های طبی دارای اشکال، اندازه و قیمت‌های مختلفی هستند که اطلاع داشتن از تمام موارد عنوان شده می‌تواند بر خرید شما تاثیر زیادی بگذارد.

مهمترین ویژگی‌های صندلی اداری:

  • روکش صندلی
  • ارتفاع صندلی
  • دسته‌های صندلی
  • تکیه‌گاه وپشتی صندلی

روکش‌های صندلی‌های اداری یا به صورت پارچه‌ای هستند یا چرمی. هر یک از این دو روکش در جایگاه خود مزیت‌ها و معایب خاص خود را دارند.

دسته‌های به کار رفته در صندلی طبی اداری، دسته‌های ثابت با قابلیت تنظیم ارتفاع و یا با قابلیت تنظیم کامل است. تکیه‌گاه این صندلی‌ها هم به روش‌های مختلف قابل تنظیم بوده و از خستگی‌های مزمن نیز جلوگیری می‌کنند.

در نهایت

سعی ما بر این بود تا با راهنمای خرید صندلی اداری طبی، به شما دوستان کمک کنیم تا بتوانید برای دفتر و محیط کاری خود بهترین، مناسبترین و با کیفیت ترین صندلی اداری را از انواع مختلف تهیه کنید.

هر یک از مبل های اداری، انواع و سبک‌های مختلفی دارند که نیاز است هنگام خرید به ویژگی‌های هریک توجه داشته باشید.

همچنین اشاره کردیم که صندلی ارگونومیک یکی از بهترین گزینه‌هایی است که به خاطر ویژگی‌ها و قابلیت‌هایش، جزو گزینه‌هایی است که با آسودگی خاطر می‌توانید برای خرید آن اقدام کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1706601

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =