ضرورت ایجاد وحدت رویه در ساماندهی مجامع تعاونی‌ها

معاون تعاون روستایی استان قزوین بر ایجاد وحدت رویه بر اساس قانون در ساماندهی مجامع تعاونی‌ها تاکیدکرد و گفت: مجامع تعاونی زمینه‌ساز توانمندی‌های تعاونی‌ها است و باید براجرای دقیق آن، نظارت مستمر صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ کرم عباسی، معاون تعاون روستایی استان قزوین در جلسه‌ای که در خصوص پیشرفت تعهدات شاخص‌های آموزشی سال۱۴۰۱ برای ادارات تعاون روستایی شهرستان‌ها در سالن جلسات برگزار شد با اشاره به نقش حاکمیتی سازمان در جهت توسعه دانش، مهارت و توانایی ارکان و کارکنان و اعضای شبکه تعاونی‌ها، اظهار کرد: ادارات تعاون روستایی شهرستان‌ها با هماهنگی اداره آموزش استان اهتمام لازم جهت اجرای بهینه کمی و کیفی دوره‌های آموزشی مطابق با سرفصل‌های تعیین شده را به کار گیرد و با توجه به گذشت ۹ماه از سال برنامه مجامع شرکت‌ها به جد پیگیری شود.

او افزود: دوره‌های آموزشی به منظور افزایش توانمندی‌ها و بهره‌گیری از دانش و اطلاعات عمومی و تجارب، ابتکار و خلاقیت‌های موجود در شبکه تعاونی‌ها و همچنین افزایش تقویت روحیه تعاون و مشارکت جمعی برگزار می‌شود.

عباسی بر ایجاد وحدت رویه بر اساس قانون در ساماندهی مجامع تعاونی‌ها تاکیدکرد و گفت: مجامع تعاونی زمینه‌ساز توانمندی‌های تعاونی‌ها است و باید بر اجرای دقیق آن، نظارت مستمر صورت گیرد.

این مسئول با بیان اینکه هیات‌مدیره در مجمع عمومی به مدت سه سال از بین اعضاء انتخاب می ‌شود، ادامه داد: با بررسی تشکل‌های تحت پوشش، آن دسته از شرکت‌هایی که انتخاب هیات‌مدیره آن‌ها در سنوات قبل به پایان رسیده است در اسرع وقت مجامع آن‌ها برگزار شود.

در ادامه همچنین ابهری رئیس اداره آموزش نیز در این جلسه گزارشی از نحوه برگزاری دوره‌های آموزشی شبکه، برگزاری مجامع شرکت‌ها و سه در صد آموزشی بیان کرد.

این جلسه با حضور رئیس اداره آموزش، رئیس اداره خدمات فنی، رئیس اداره حسابرسی، مسئول واحد حقوقی، روسای ادارات تعاون روستایی شهرستان قزوین، تاکستان و بوئین‌زهرا و مشاور مدیر برگزار شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1707271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =