ایسنا نوشت:

رییس پلیس آگاهی استان همدان از پیدا شدن دختر 19 ماهه‌ای که 10 روز پیش توسط زن نازایی در همدان ربوده شده بود، خبر داد.

سرهنگ فرامرز به‌گذر با بیان اینکه «ریحانه» دختر 19 ماهه همدانی سی‌ام مرداد ماه در ساعت 10 صبح در یکی از ادارات استان همدان ناپدید شد، گفت: خانواده این دختر بچه به کلانتری 11 شکریه اطلاع دادند.

وی با بیان اینکه ربایش این کودک کاملا عاطفی بوده است، گفت: موضوع جنایی و گروگان گیری نیست چرا که خانمی که اقدام به ربایش این بچه کرده است بچه‌دار نمی‌شد و از داشتن فرزند محروم بوده است.

وی گفت: خانمی که اقدام به ربایش ریحانه کرده 45 ساله بوده که به صورت اتفاقی دریکی از ادارات با دیدن بچه تصمیم به ربایش می‌گیرد.

به‌گذر با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده توسط پلیس و اقدامات زیرکانه آگاهی این دختربچه بعد از ده روز پیدا شد، خاطرنشان کرد: با همکاری و پیگیری‌های پلیس در اقدامی زیرکانه این دختر بچه در یکی از روستاهای اطراف همدان پیدا شد، این دختر بچه در این مدت در خانه این خانم که اقدام به ربایش کرده نگهداری می‌شد.

وی تاکید کرد: هدف از ربایش، انتقام و گروگان گیری و درخواست پول نبوده است چرا که بعد از ربایش بچه هیچ گونه خبری از تماس‌های مشکوک برای گروگان گیری و گرفتن پول از خانواده ریحانه نشده است.

وی گفت: هیچ گونه تهدید و آزاری از طرف این خانواده دیده نشده و ریحانه سالم تحویل خانواده‌اش داده شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر زنی که اقدام به ربایش کرده در زندان است و پیگیری برای اعمال قانون در حال پیگیری است؛ بیان کرد: شوهر این خانم با دیدن اصرار و پافشاری همسرش دیگر مانع نگهداری ریحانه نمی‌شود.

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 170797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هموطن IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
    0 0
    من يك زن هستم كه فرزندي ندارم اما هرچه فكر مي‌كنم نمي‌دانم چطور كسي دلش مي‌آيد و فرزندي را از مادر جدا مي‌كند فقط به اين دليل كه بچه دار نمي‌شود. آخه اين هم شد دليل.
  • يك همداني IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
    0 0
    ريحانه جون خوشحالم كه به آغوش مادرت برگشتي. همه همدانيها برايت نگران بودند