۰ نفر
۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰
بدقولی باشگاه استقلال ادامه دارد؟

خبر ورزشی نوشت: پرداخت قسط دوم قرارداد بازیکنان استقلال و هم چنین پاداش قهرمانی سوپر جام و برد در برابر هوادار به مشکل خورده است.

بعد از اینکه بازیکنان استقلال در شروع دوباره تمرینات بعد از تعطیلات ۴۸ ساعت اعتصاب کردند، علی فتح‌الله‌زاده با حضور در تمرین اعلام کرد تا ۱۰ روز پیش از دربی دریافتی همه بازیکنان را به ۴۰ درصد خواهد رساند اما اکنون در فاصله سه روز پیش از دربی حق و حقوق بازیکنان پرداخت نشده است.

در حالی که ابتدا اعلام شد یکی از اعضای هیئت مدیره سابق باشگاه استقلال با شکایت خود حساب باشگاه را مسدود کرده است اکنون اعلام شده وامی که قرار بود از طریق بانک شهر در اختیار باشگاه استقلال قرار گیرد، هنوز به حساب این باشگاه واریز نشده است!

ابتدا اعلام شد وام جدیدی که قرار است از سوی بانک شهر در اختیار باشگاه استقلال قرار گیرد ۲۰۰ میلیارد تومان بوده اما خبرهای رسیده حاکی از آن است این وام ۱۰۰ میلیارد تومان است.

ظاهرا بازیکنان استقلال تا پیش از دربی نباید منتظر واریز پول از سوی باشگاه باشند چون وامی که قرار است از سمت بانک در باشگاه استقلال قرار گیرد از سوی باشگاه نهایی شده اما از سوی بانک نه. با توجه به در پیش بودن دربی استقلالی‌ها اعتصاب نخواهند کرد اما به نظر می‌رسد در صورتی که باشگاه نتواند قسط دوم قرارداد بازیکنان استقلال را پرداخت کند آنها بعد از دربی اعتصاب خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1708156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =