ایسنا نوشت:

آیت‌الله "سید احمد علم‌الهدی"، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مشهد با اشاره به حضور ریاست قوه قضاییه در مشهد و حضور دادستان کل کشور در نماز جمعه امروز مشهد، خطاب به دادستان کشور، گفت: از طرف این مردم نمازگزار به عنوان یک استدعا، عرضه می‌دارم که انتشار نشریه "خاتون"، محاربه دقیق با امام زمان(عج) و دین، آن هم در شکل نفاق بود و از دادستان محترم کشور خواهش می‌کنم، با عناصر دست‌اندرکار به عنوان یک خائن در عرصه قلم برخورد کنند؛ اینها به هیچ وجه صلاحیت و شایستگی حضور در عرصه مطبوعات و نویسندگی، در هیچ زمانی را نخواهند داشت.

وی با گلایه از قوه قضاییه در زمینه برخورد با عوامل نشریه خاتون، اظهار داشت: این مردم وفادار به انقلاب و نظام، این مردم ولایت‌پذیر جان‌داده در راه ولی‌امر و این مردم هستی‌داده در راه دین، از قوه قضاییه انتظار داشتند تا امروز هرچه زودتر، در مقابل این حرکت عظیم خائنانه یک برخورد قاطع و جدی ببینند، ولی متاسفانه ندیدند. این مردم مطالبه دینی‌شان این است که در فضای پاک و مقدس نظام جمهوری اسلامی، یک عده فرصت‌طلبی که می‌خواهند یک عده اقلیت لائیک را در مملکت برای خودشان بستر ارتقای مقام کنند، نتوانند با هجمه به اسلام، آن‌هم با ابزار نفاق به مقاصد شومشان برسند و قوه قضائیه بزرگترین نگهبان و پاسدار مبانی ارزشی اسلام است و توقع مردم از قوه قضاییه بیش از این است.

اهم سخنان آیت​الله علم​الهدی را در ادامه بخوانید:

  • قانونی برای صیانت حرمت خواهران در دانشگاه​ها - که به غلط به قانون تفکیک جنسیتی تعبیر شده است - خوشبختانه با ایمان، تقوا و دلاوری این وزیر غیور، مورد اجرا قرار گرفت و چند روز دیگر که دانشگاهها باز می‌شوند، انشاءالله شاهد اجرای این قانون در محیط‌های مقدس آموزش عالی کشور خواهیم بود.
  • جریان فتنه سعی می‌کند با عوامل و دست‌اندرکارانش، سیاه‌نمایی هایی علیه دولت داشته باشد. اتفاقا مشکلی را که این دولت از نظر نفوذ جریان انحرافی دارد، چون این جریان انحرافی با خود جریان فتنه سنخیت دارد، مطرح نمی‌کنند.
  • سیاه‌نمایی هایی در عرصه‌های اقتصادی، مساله گرانی و تورم دارند و البته گرانی در کشور، جریان و عارضه طبیعی قضیه هدفمندکردن یارانه‌هاست. این عوامل فتنه، روزی که قرار بود هدفمندکردن یارانه‌ها اجراء شود، گفتند، این برنامه خطرناکی است، تورم و گرانی را تا 60 درصد بالا خواهد برد و بعد معلوم شد دروغ گفته‌اند. گرانی شده، اما نه آن چیزی که شما می‌گفتید، نه تا 60 درصد؛ و دیدید که این دروغ بود.
  •  الان هم با نشر اکاذیب، آمارهای دروغ و حتی داستان‌سازی و قصه‌‎سازی، به دنبال شروع یک سیاه‌نمایی دیگر در عرصه اقتصاد هستند.
  • البته دولت در مسئله گرانی، نباید بی‌تفاوت باشد و باید راهکارهای رفع گرانی را هم فراهم کند، از قبیل پیشگیری از ورود کالای قاچاق و کالاهای غیرضروری از خارج کشور، نظارت دقیق بر نرخ​ها از طریق تعزیرات و سایر راهکارهای دیگر؛ و نباید نسبت به این مسئله بی‌تفاوت باشد، اما این سیاه‌نمایی که ارباب فتنه می‌کنند و دولت را از نظر طرحها و برنامه‌های اقتصادی و سازندگی، آن هم با آمار دروغ و نشر اکاذیب، زیر سئوال می‌برند، بسیار ناحق‌گویی و ناسپاسی است.
  • دولت در کنار رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری، این نکته را باید توجه کند که این مردم پشت سر رهبر هستند و دنباله‌رو ولایتند و مطالبات رهبری که با یک رافت، نرمش و مهربانی خاصی در جلسه با هیئت دولت مطرح شد، مطالبات همه مردم است و همچنان که مقام معظم رهبری فرموده‌اند "در مسائل فرهنگی، خود دولت در کشور حاشیه‌سازی نکند"، این مردم انتظار دارند، این دولت با ادعای مکتبی بودنش، عناصر حاشیه‌ساز در مسائل فرهنگی را، از درون خودش با یک خانه‌تکانی داخلی، اخراج و تصفیه کند.

/29219

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 170973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =