واکنش وزیر ورزش به تصمیم فدراسیون فوتبال درباره کی‌روش

وزیر ورزش می‌گوید به دنبال دخالت در امور فنی فدراسیون‌ها نیست اما نقش مشاور را ایفا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در واکنش به تغییرات نیمکت تیم ملی فوتبال با توجه به در پیش بودن جام ملت‌های آسیا گفت: ما در حوزه فنی و اجرایی فدراسیون‌ها ورود نمی‌کنیم. بیشتر نقش پشتیبان و حامی را داریم و وظیفه ما بیشتر نظارت بر عملکردهاست و باید در قبال نهادهای نظارتی پاسخ‌گو باشیم. طبق قانون ما وظایفی داریم که باید پاسخ‌گو باشیم. بنابراین برحسب این وظایف نسبت به انتخاب سرمربی یک تیم اعم از فوتبال، بسکتبال، دوومیدانی و غیره، بی‌تفاوت نیستیم. اما عملکردمان تا این لحظه نشان می‌دهد که دخالت نمی‌کنیم ولی حتما کانون مشورت هستیم و سعی می‌کنیم کمک فکری بدهیم.

وی در ادامه گفت: اگر یک فدراسیون همچون فوتبال تصمیم فنی گرفت مثل آوردن کی‌روش، وظیفه ما این است که حمایت کنیم تا زمان تلف نشود. مثلا امروز فدراسیون فوتبال می‌گوید مجدد در خدمت کی‌روش باشیم، حتما ادله‌ای دارند و در این زمینه بررسی صورت گرفته و روی آن فکر شده است. اگر غنای فکری و برنامه‌ای روی تصمیمات باشد، حتما حمایت کرده و موانع را از سرراه آن رشته ورزشی برمی‌داریم و منابع کشور را در اختیارشان قرار می‌دهیم که نتیجه بگیرند.

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1710232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شاهد IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    1 0
    وزیر ورزش لیاقت سکانداری ورزش رو نداره،با این همه افتضاح و به گند کشیده شدن فوتبال و ازبین رفتن آمال وآرزوهای مردم درجام جهانی فوتبال و امتحان چندین باره و مفتضح شدن کیروش وفدراسیون فوتبال و حرفهای چاله میدانی تاج در برنامه شبکه ورزش،وزیر هنوز از تاج حرف شنوی داره! بهتره نمایندگان مردم در اسرع وقت استیضاحش کنن افراد نالایق رو.
  • محمد DE ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    1 0
    کاری به این که کی روش خوبه یا بد ندارم ولی اینکه جام جهانی تموم شد و یک ماه از حذف تیم ما هم تو دور گروهی میگذره همون تیمی که شیش تا خوردیم ازش تو دور حذفی حذف شد قهرمان های ادوار گذشته حذف شدن ولی ما هنوز ول کن این قضیه نیستیم که بانی حذف ما کیروشه یا اگه فلانی بود صعود میکردیم ،ظرفیت فوتبال ما همینه ،اگه اسکالونی یا دشان هم مربیمون بشن ما به جایی نمی‌رسیم ،از همه نظر ما عقب هستیم ،ما باید ظرفیتهامونو ،شخصیت هامون رو توانیهامون رو بالا ببریم اگر می‌خواهیم در قامت ی تیم که همه روش حساب کنند باشیم ،
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    0 0
    مطمنید کی روش با اون ترکیبش جاسوسی نکردخود تاج چجور ادمیه باپرونده ویلموتس