فریدون بندری : شهروندان نسبت به رعایت نکات ایمنی اهتمام ویژه ای داشته باشند

فرماندار بندر ماهشهر؛آمادگی کامل کلیه ی دستگاه های خدماتی به منظور مدیریت و جلوگیری از آب گرفتگی در بارش های روزهای آینده

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛جلسه اضطراری ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان با حضور فریدون بندری فرماندار شهرستان و سایر اعضاء برگزار گردید.
فریدون بندری فرماندار شهرستان بندرماهشهر در این جلسه اظهار داشت : بحمدالله با همدلی و همیاری سایر اعضاء، آمادگی کامل کلیه ی دستگاه های خدماتی به منظور مدیریت و جلوگیری از آب گرفتگی در بارش های روزهای آینده فرآهم شده است.
وی در خصوص میزان بارندگی امروز پنجشنبه در شهرستان بندرماهشهر ابراز داشت: خداوند را شکرگزاریم که نعمت خود را بر ما نازل کرد و در بارش های امروز در کمتر از یک ساعت بیش از ۳۴میلی متر بارش داشتیم.
عالی ترین مقام دولت و رئیس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در شهرستان بندرماهشهر در پایان بیان داشت: دستگاه های خدمات رسان آزمون بسیار خوبی را گذراندند و تنها در نقاطی از ناحیه صنعتی بندر ماهشهر مشکلاتی وجود داشته که با تمهیدات اندیشیده شده توسط شهرداری، ان‌شاءالله در بارش های آتی مشکلی وجود نخواهد داشت، ضمن آنکه لازم است اداره کل بنادر و منطقه ویژه اقتصادی همانند سال‌های گذشته با آمادگی کامل جهت پشتیبانی لجستیکی با سازمان های خدماتی شهرستان همکاری نمایند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1710281

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =