او «انقلابی بی‌مدعا» ماند / پیام تسلیت دکتر روحانی درپی درگذشت عباس شیبانی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق ایران، در پیامی درگذشت دکتر عباس شیبانی از همرزمان انقلابی و همکار خود در شورای سرپرستی صداوسیما و ادوار مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرآنلاین،متن پیام دکتر روحانی به این شرح است:


انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت جناب آقای دکتر عباس شیبانی، از چهره‌های برجسته انقلاب اسلامی و نماینده مردم در مجلس خبرگان قانون اساسی، ادوار مجلس شورای اسلامی و شورای شهر تهران موجب تاسف و تاثر فراوان شد.
آشنایی و همکاری اینجانب با ایشان از دوران مبارزه و نهصت امام خمینی (ره) آغاز و پس از پیروزی انقلاب اسلامی در دوره شورای سرپرستی سازمان صداوسیما و چندین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی تداوم یافت. در تمام این سال‌ها همواره شاهد ساده‌زیستی، اعتدال در منش و بینش و اخلاص انقلابی ایشان در طی مسئولیت‌های مختلف بوده‌ام.
ایشان با وجود سال‌ها نمایندگی مردم و حضور در کرسی وزارت کشاورزی و ریاست دانشگاه تهران، همچنان در کسوت یک مبارز متعهد و پزشک خدمتگزار و انقلابی بی‌مدعا ماند و با سلامت نفس و تکیه بر تخصص و تجربه خود، همواره موجب افتخار نسل انقلابیون بود.
اینجانب فقدان این مبارز پیشکسوت انقلابی و چهره بارز علمی و نماینده صدیق ادوار مجلس شورای اسلامی را به بازماندگان ایشان و مردم شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با اولیای الهی و برای خانواده معزز دکتر شیبانی صبر و سلامتی مسالت دارم.

بیشتر بخوانید:

21217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1710479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =