روزنامه جوان: چرا امیر غفارمنش را به برنامه شب یلدا آوردید؟/ او به نفع ناآرامی ها موضعگیری کرده بود

روزنامه جوان نوشت:در میان چهره‌های هنری که در شب یلدا به تلویزیون دعوت شدند، افرادی هم حضور دارند که در هفته‌های اخیر همراه با ناآرامی‌ها، مطالبی را در شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کردند که در راستای وحدت ملی نبوده‌است.

اما این افراد به راحتی به تلویزیون راه پیدا می‌کنند و در برنامه تلویزیونی شب یلدا به عنوان مهمان حضور پیدا می‌کنند،امیر غفارمنش جزو این دسته است.

تأثیری که رفتار یک فرد مشهور روی گروه هوادار خود می‌گذارد و بت‌سازی از سلبریتی‌ها به وسیله برنامه‌های تلویزیونی، مسئله‌ای است که محققان علوم اجتماعی را درگیر خود کرده‌است. آیا بازیگری که در فضای مجازی‌اش واکنش‌های تندی را نسبت به حوادث اخیر داشته، می‌تواند مهمان خوبی برای مردم باشد؟

23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1710571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهناز IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    5 5
    مردم خودشون همه ی شرایط رو میبینن و درک میکنن کاری با سلیبرتیها ندارن
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    11 5
    حتما باید موافق باشه که از نظر شما مورد تایید باشه. دقیقا منظورتون از آزادی بیان و دموکراسی چیست؟ بنده خدا نظرشو گفته برای اتفاقات اخیر اینکه جرم نیست
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    6 6
    بهتر بود مهران رجبی رو بیارن که تو عرصه سینما هم نتونست موفق بشه
    • رضا نادری IR ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
      6 4
      یعنی انتقاد از عملکرد مهران رجبی،در سینما و تلویزیون عمق عقده وحقارت افراد را از واکنش این بازیگر بزرگ به رویدادهای اخیر نشان می دهد،او که بدون آموزش هنر بازیگری از معدود بازیگرانی است که هر نقشی را به بهترین شکل خود اجرا می کند،لابد اگر مانند حمید فرخ نژاد،از اغتشاشات حمایت می کرد،مثل دایی خبرهای کذب پخش می کرد ومثل مدیری وغیره استوری های اعتراضی میداد،بازیگر بزرگی می شد،امروزه وطنپرستی گویا گناه بزرگی شده وخیانت پر طرفدار