۰ نفر
۱۲ شهریور ۱۳۹۰ - ۰۴:۴۰

مهر نوشت:

چند روز پیش خبری منتشر شد که شعبه یک بانک خصوصی در تهران در سالهای 85 و 86 به فردی به نام "ک - ش" 47 فقره وام مسکن اعطا کرده که بر روی 30 فقره از آنها، وام دیگری به صورت مازاد اختصاص یافته و ارزش مجموع این وامها به بیش از 80 میلیارد ریال می رسد.

اطلاعات مستند جدیدی که از فهرست وامهای دریافتی "ک - ش" از شعبه یک بانک خصوصی دیگر در تهران به دست آمده، نشان می دهد که این فرد از بانکهای خصوصی و دولتی هم وام گرفته است.

در این میان، "ک-ش" علاوه بر بانک خصوصی اول مورد اشاره، در سال 86 موفق به دریافت 14 فقره وام به ارزش بیش از 25 میلیارد ریال از یک بانک خصوصی دیگر شده است. نکته قابل توجه اینکه فرد مذکور 10 فقره از این وامها به ارزش بیش از 17 میلیارد ریال را توانسته تنها در دو روز از یک شعبه بانک خصوصی دریافت کند. 

"ک - ش" نه تنها از بانکهای خصوصی بلکه از یک بانک دولتی نیز موفق به دریافت وامهای کلان در ازای در رهن قرار دادن تعدادی پلاک ثبتی شده است. این فرد 10 فقره وام مسکن به ارزش بیش از 15 میلیارد ریال از این بانک دولتی دریافت کرده است.

این فرد توانسته است تنها در یک روز 5 فقره وام مسکن در مجموع به ارزش بیش از 13 میلیارد ریال را از یک شعبه این بانک دولتی دریافت کند.

بررسیها نشان می دهد که این فرد در بازپرداخت وامها نیز مشتری خوبی نبوده و با بدهی کلان معوق بانکی مواجه است.

/3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 171069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
    0 0
    عدالت اجتماعی بیداد میکنه......
  • بهمن 57 IR ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
    0 0
    اقا ببین کی پشت پرده همین فرد است
  • بدون نام IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
    0 0
    آره دیگه ، یارو کلی پول گرفته و خورده آخرشم اسمش و نمیگید. حالا ما برای یه وام 500 هزار تومانی باید کلی بدوییم و ضامن بیاریم. این عدالت اجتماعیه؟ این مهر ورزیه؟
  • بدون نام IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
    0 0
    امروز مورخه 12/6/90مبلغ 30ميليون تومان ازحساب جاريم چك كشيدم جهت انجام معامله اي كاركنان بانك اظهارداشتند طبق بخشنامه بانك مركزي حداكثرسقف چك 15 ميليون تومان نقدي است حهت جلوگيري از پول شويي است .........چي بگم
  • بدون نام IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
    0 0
    واقعا بانک مرکزی ما نمی توانداین چیزها را کنترل بکند؟.