خرید بازیکن خارجی در فصل آینده لیگ برتر ممنوع می شود!

خبر ورزشی نوشت: خروج ناگهانی یورگن لوکادیا از ایران آن هم در آستانه دربی در روزهای اخیر خبرساز شده است.

مهاجم هلندی پرسپولیس به بهانه های واهی، از ایران رفت تا زمزمه هایی مبنی بر احتمال خروج سایر بازیکنان و حتی مربیان خارجی از کشورمان نیز به گوش برسد.

در همین راستا یک منبع موثق و نزدیک به سازمان لیگ به ما خبر داد:

" احتمالا با توجه به اتفاقات اخیر و خروج یورگن لوکادیا از ایران، خرید بازیکن خارجی از سوی تیم های لیگ برتری در لیگ بیست و سوم ممنوع شود!"

این در حالی است که برخی بازیکنان خارجی فصل آینده نیز با تیم های باشگاهی خود قرارداد دارند و باید دید در صورت اعمال این دستورالعمل، تکلیف این گروه چه خواهد شد؟

بیشتر بخوانید:

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1710904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    2 2
    آوردن بازیکن خارجی فقط ضربه به بیتالماله. یا بی کیفیت میاد و یا اگر تک و توک با کیفیت هم بیاد ول میکنن میرن چون سریع می فهمن ایران جای زندگی نیست به خصوص تهران!!
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    3 0
    باز چه كسي تراوشات ذهنيش رو مي خواهد قانون كنه ؟ واسه دروازه بان ها مگر اين كار نكرديد ! قيمت گرون شد فايده هم نداشت لغو كرديد ! الان كه كيفيت ليگ در حد محلات هست با اين كار قيمت بازيكن ها رو بالا مي بريد و كيفيت رو تنزل مي دهيد ! محض رضاي خدا حداقل در يك موضوع عاقل باشيد !
  • GB ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    0 1
    چرا خبر به این خوبی را با علامت تعجب منتشر کرده اید؟!!! امیدوارم در ادامه این بساط فاسد ورزش مثلا حرفه ای هم در ایران جمع شود. ورزش آماتوری برای ایران بسیار مناسب تر و بسیار سالم تر است اگر دلال ها و مدیران و مربیان وصل به دلال ها اجازه بدهند!!!!!
  • صبا IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    0 0
    این فوتبال سر تا پایش فاسد است. با این کار قیمت بازیکنان بی کیفیت داخلی را چند برابر می کنند و خوش به حال دلالان و مدیران رانتی باشگاهها خواهد شد. کلا بساط این فوتبال دولتی را جمع کنید.
  • B IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    0 0
    آوردن بازیکن به پرسپولیس فقط ضربه زدن به بیت المال هست چون تجربه اش نشون دادن بازیکن خارجی برای پرسپولیس فقط هزینه گذاشتن رو دست باشگاه هست.اینکه اصلا نیارن اشتباه هست.با آوردن بازیکن خارجی خوب و باکیفیت نه تنها کمک به تیم میکنه بلکه کمک به یه لیگ زیبا و بازی های جذاب پیشرفت فوتبال و تجربه های جدید میکنن.اگه راست میگن جلو دلال و دست های پشت پرده رو بگیرن ها مافی ها فوتبال و غیره که نمیکنن چون می‌دونن منفع ات داره براشون.یعنی آدم با تصمیم های که بعضی مسئولین تو جایگاهی که هستن میگیرن نمیدونه باید چکار کنه یعنی باید ۲تا شکم داشته باشی یکیش پاره کنی یه مشت مسئول ناکارامد نابلد که به واسطه پارتی بازی به همچنین پستهای میرسن.بگو بابا جم کنین خودتون رو برید بخدا داغون کردین این فوتبال ورزش و چیزای دیگه ایران عزیز رو.بخدا لوکادیا حق داشت که رفت همچین افرادی رو دیده که تصمیم به رفتن گرفت بخدا