رئیس فدراسیون ترای‌اتلون: برای درخشش در بازی‌های آسیایی برنامه داریم

رئیس فدراسیون ترای‌اتلون گفت: برای درخشش در بازی‌های آسیایی برنامه داریم.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، مهدی گودرزی در سفر به ارومیه برای شرکت در مجمع انتخاباتی هیات ترای‌اتلون استان آذربایجان‌غربی در گفت و گویی اظهار کرد: با تعویق بازی‌های آسیایی، فرصت کافی برای آماده‌سازی برای شرکت در این رقابت‌ها داریم و اردوهای آماده‌سازی ورزشکاران از هفته آینده با هماهنگی کمیته ملی المپیک آغاز خواهدشد.

وی افزود: رشته ترای‌اتلون بر بستر رشته‌هایی چون دوومیدانی و شنا به عنوان ورزش‌های مادر پایه ریزی شده که در این خصوص نیازمند توجه به این رشته‌ها و استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش برای پرورش نخبگان داریم.

وی اضافه کرد: علی‌رغم مشکلات مالی و شرایط اقتصادی، ما توانسته‌ایم شرایط قابل قبولی کسب و جایگاه مناسبی در جهان کسب کنیم و تلاش خواهیم کرد با برنامه‌های مدنظر به مدال نیز دست یابیم.

وی اضافه کرد: تقویم سال ۲۰۲۳ را بر مبنای رویدادهای مهمی چون آسیایی و جهانی پیش بینی کرده‌ایم و برای کسب سهمیه باید رنکینگ ورزشکاران ما ارتقا یابد و در این خصوص ورزشکاران ما باید رکورد خود را ارتقا دهند و ما نیز بحث نخبه گزینی را مدنظر داریم و در مسابقات هفته گذشته در قهرمانی کشور، استعدادهای نخبه را شناسایی کرده‌ایم و برای آنان اردوهایی برگزار خواهیم کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1711382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =