میثاق دوباره مردمان دیار بام ایران با ولایت در نهم دی ماه 1401

همزمان با فرارسیدن نهم دی ماه، روز بزرگداشت بصیرت و میثاق امت با ولایت، صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، ویژه برنامه‌های گسترده ای تدارک دیده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی صداوسیمای مرکز استان ، معاونت سیمای شبکه جهان بین با تولید و پخش برنامه «حماسه بصیرت»، روز تجلی بینش و آگاهی مردم ایران اسلامی را ارج می نهد.

این برنامه به تهیه کنندگی و کارگردانی فاطمه علیخانی و اجرای ابوالفضل هادیپور، پنج شنبه از ساعت 21 تا 22 و جمعه از ساعت 10 تا 12، با بخش های مختلف پوشش تجمع مردمی در مصلای حضرت امام خمینی(ره) شهرکرد، کلام مقام معظم رهبری، گپ و گفت کارشناسی، شعر و شاعری، موسیقی و نماهنگ، میان برنامه و پیامک، روی آنتن می رود.

تصویربرداران مهدی براتی، تورج حسن زاده، محمد آزادگان، صدابرداران داوود رفیعی، مهران فخریان و تدوینگر سمیه محمدی هستند.
معاونت صدا هم با ویژه برنامه «حماسه دی» در روز جمعه از ساعت 9 تا 11 به تهیه کنندگی سیده مریم رضوی، گویندگی آرزو بلالی و گزارشگری فریده نادری، سالروز حماسه 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی می دارد.

کلام مقام معظم رهبری، پوشش تجمع مردمی در مرکز استان، آنونس، صحبت های کارشناسی، گزارش های مردمی، ترانه و موسیقی، بسته‌های صوتی، تلفن و پیامک، از بخش های متنوع این ویژه برنامه است.

معاونت خبر هم با پوشش مراسم و برنامه‌های گرامیداشت حماسه نُه دی در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها و پخش از بخش های خبر محلی رادیویی و تلویزیونی مرکز، تهیه گزارش تولیدی با محور حماسه ۹ دی و جنبش های مردمی در استان و پخش از اخبار محلی و ارسال به تهران، تهیه خبر مکتوب از رویدادهای استان در این مناسبت و بارگذاری روی سایت خبرگزاری و بارگذاری و انتشار محتواهای تولیدی در شبکه‌های اجتماعی، سایت و پیام رسان‌ها، حماسه ماندگار و تاریخی نهم دی ماه را گرامی می دارد.

معاونت فضای مجازی صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری هم با تولید و انتشار 2 ویدئو، گزارش، استوری موشن، رئال موشن، ویدئوکست، پادکست، 6 مورد عکس نوشته و پوستر، 8 مورد خبر متنی، 12 مورد پیوست مکملی خبر و سیما و انتشار محتواهای تولیدی و تأمینی در سایت مرکز و بسترهای مختلف فضای مجازی مرکز و استان، روز ماندگار در تاریخ زرّین انقلاب اسلامی ایران را ارج می نهد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1711514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =