۰ نفر
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷
خرید پرفکت مانی در ایران

صرافی آنلاین پی ام ایکس چنج pmxchange.co یکی از قدیمی ترین صرافی های فروش ووچر پرفکت مانی است که می توانید بصورت تمام اتوماتیک فقط با یک شماره همراه به نام خودتان، خرید ووچر پرفکت مانی را انجام دهید.

پرفکت مانی یک موسسه مالی است که در کشور پاناما و در سال ۲۰۰۸ افتتاح شد.

پرفکت مانی چیست؟

هدف از افتتاح این موسسه مالی، انجام معاملات ارزی در زمان پایی با هزینه های انتقال پایین بود که تا حدودی موفق به کسب این هدف شد و امروزه به شهرت زیادی در دنیا دست یافته است.

لازم به ذکر است این شرکت برخی کشور ها مانند امریکا را تحریم کرده و به آنها خدمات ارائه نمی دهد. جالب است بدانید برخلاف اکثر شرکت های مالی معروف دنیا، به دلیل استقبال کاربران ایرانی از این سیستم، پرفکت مانی امکان احراز هویت را برای ایرانی های سراسر دنیا فراهم کرده است که از قابلیت های مهم این سیستم به شمار می رود.

کارمزد پرفکت مانی چقدر است؟

برای خرید پرفکت مانی ، کارمزد پرفکت مانی برای کیف پول هایی که احراز هویت نشده است ۲ درصد و برای کسانی که کیف پول خود را احراز هویت کنند، کارمزد به ۰.۵ درصد کاهش پیدا میکند.

روش های پرداخت با پرفکت مانی

شرکت پرفکت مانی روش های گوناگونی برای پرداخت به کاربران خود عرضه میکند و کاربران قادرند با استفاده از هر یک از این موارد، در کمترین زمان پول مورد نظر خود را انتقال دهند.

در پرفکت مانی دو روش پرداخت وجود دارد که بیشتر توسط کاربران استفاده می شود؛ اولین روش پرداخت از طریق ارسال ارز به کیف پول است و روش دیگر ارسال پول به روش ووچر پرفکت مانی بوده که در این مطلب نحوه استفاده و خرید ووچر پرفکت مانی را به شما توضیح میدهیم.

انواع کیف پول موجود در حساب پرفکت مانی

حساب های شرکت پرفکت مانی متنوع است؛ منظور از حساب یا ولت پرفکت مانی، روش نگه داشتن دارایی شما است که می توانید از این طریق آنها را ذخیره و نگهداری کنید. شما در سیستم پرفکت مانی به جز نگهداری دلاری، امکان مبادله پرفکت مانی یورویی، گلد یا طلا دیجیتال و بیت کوین را دارید.

موارد استفاده پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی

سیستم پرفکت مانی تنوع بسیاری دارد که از مهم ترین آنها میتوانیم به موارد زیر اشاره کرد:

انتقال پول در سریع ترین زمان

کارمزد بسیار پایین تراکنش ها

ثبت سفارش و خرید از سایت های دارای درگاه پرفکت مانی مانند؛ فروشگاهای اینترنتی، سایت های پژوهشی و عمرانی

تهیه و رزرو بلیط از شرکت های مسافربری که از این سیستم پشتیبانی می کنند

ووچر پرفکت مانی چیست؟

ووچر پرفکت مانی یکی از روش های ساده ای است که میتوانید از آن بهره مند شوید.

ووچر پرفکت مانی از دو رشته عدد متوالی تشکیل شده است و شامل یک عدد ده رقمی به نام کد ووچر و یک عدد شانزده رقمی می شود که کد فعالساز ووچر نام دارد.

اعداد فوق حکم کلید دارایی شما را داشته و اگر در دسترس کسی قرار گیرد، او میتواند آن را خرج کند پس باید در حفظ و نگهداری این اعداد تمام تلاش تان را بکنید.

تا چه مبلغی میتوانیم ووچر پرفکت مانی بسازیم؟

شما میتوانید با هر مقداری که بخواهید، ووچر پرفکت مانی بسازید ولی داشتن اعتبار به آن میزان، مهم است.

شما حداقل میتوانید ووچر یک دلاری بسازید و کمتر از یک دلار نمیتوان ووچر ساخت.

روش های نگهداری ووچر پرفکت مانی

نگهداری از ووچر پرفکت مانی خارج از حساب، روشی ایمن نیست، زیرا شاید شخص دیگری ووچر شما را به سرقت برده و آن را خرج کند و شما نیز دیگر امکان پیگیری آن را نداشته باشید. پس دقت کنید هنگامی اقدام به ساخت ووچر پرفکت مانی کنید که همان زمان میخواهید آن را خرج کنید.

خرید ووچر پرفکت مانی

آموزش خرید پرفکت مانی

خرید پرفکت مانی در صرافی آنلاین پی ام ایکسچنج به صورت اتوماتیک انجام می پذیرد. این روش خرید از طریق وب سایت پی ام ایکسچنج انجام میشود که در ادامه نحوه خرید آن را نیز به شما توضیح می دهیم.

خرید پرفکت مانی از طریق وب سایت

برای خرید ووچر پرفکت مانی ابتدا باید از طریق وب سایت یا ربات تلگرام اقدام به ثبت نام و احراز هویت کنید؛ برای این کار شمار ابتدا با شماره موبایلی که به نام خود شماست در سایت لاگین کرده و به پنل کاربری مراجعه کنید و بر روی گزینه احراز هویت کلیک کنید. مشخصات فردی خود را طبق فرم خواسته شده که شامل کد ملی، نام و نام خانوادگی و تاریخ تولد می شود ثبت کرده و مراحل احراز هویت را کامل کنید.

پس از طی مراحل فوق، به صفحه اصلی برگردید و در قسمت خرید و فروش، ارز مبدا که ارز واریزی شما است را روی تومان قرار دهید و ارز مقصد که در اینجا پرفکت مانی است را نیز روی پرفکت مانی قرار دهیدو مقدار مورد نظر را مشخص کنید.

در مرحله بعدی از شما سوال می شود که قصد دریافت ارز به صورت ووچر را دارید یا میخواهید انتقال به صورت ولت به ولت انجام شود؟ در این قسمت شما گزینه ارسال به ولت را انتخاب کرده و ادرس ولت خود را در کادر مشخص شده وارد کنید تا وارد مرحله نهایی یعنی پرداخت وجه شده و خرید خود را کامل کنید. پس از واریز وجه موفق توسط شما، پرفکت مانی به صورت اتوماتیک به ولت پرفکت شما واریز می شود.

خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت

صرافی آنلاین پی ام ایکس چنج با ۵ سال سابقه، یکی از قدیمی ترین صرافی های فروش ووچر پرفکت مانی است که می توانید از طریق آن خرید ووچر بدون احراز هویت را انجام دهید. با توجه به روش های جدید پیاده سازی شده در این صرافی، شما دیگر نیازی به احراز هویت های طولانی ندارید و می توانید در کسری از ثانیه بصورت تمام اتوماتیک فقط با یک شماره همراه به نام خودتان، ثبت نام کنید و ووچر پرفکت مانی خریداری نمیید.

چرا پی ام ایکس چنج ؟

  1. دارای بودن سیستم احراز هویت اتوماتیک بدون ارسال مدارک

  2. خرید بدون ثبت نام

  3. اجازه خرید با تمام کارت های بانکی به نام شخص

  4. تحویل آنی ووچر پرفکت مانی و ارزهای دیجیتال

  5. قابلیت تبدیل ارزهای دیجیتال به پرفکت مانی و بلعکس

  6. واریز وجه ریالی بصورت آنی و کارت به کارت

  7. پشتیبانی ۲۴ ساعته

  8. قیمت منصفانه

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1713465

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =