رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان، محدودیت‌های ترافیکی 13 دی ماه سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در پایتخت مقاومت جهان اسلام را اعلام کرد.

سرهنگ "اسماعیل خوشوقت" در گفت‌وگو با خبرآنلاین گفت: همزمان با دهه مقاومت و آیین بزرگداشت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید پورجعفری در پایتخت مقاومت جهان اسلام محدودیت های ترافیکی اعمال خوهد شد.
وی افزود: در روزسه شنبه 13 دی ماه، مسیر خیابان شهدا که مراسم پیاده روی برگزار خواهد شد، تردد وسایل نقلیه از سمت میدان شهدا ممنوع می باشد.
رئیس پلیس راهور استان بیان کرد: تمامی مسیرهای منتهی به سمت خیابان شهدا از خیابان انقلاب، آلاشت، مدیریت و کوچه های خیابان شهدا به سمت این خیابان بسته بوده و تردد خودرو و موتورسیکلت تا عبور راهپیمایان ممنوع بوده ، ضمن اینکه پارک وسایل نقلیه نیز در سراسر مسیر راهپیمایی ممنوع و در صورت پارک، توسط یدک کش به پارکینگ منتقل خواهد شد.
وی ادامه داد: از ابتدای دهه مقاومت نیز تردد خودروها به پردیسان قائم از سمت تخت دریاقلی بیگ، مسیر خیابان شهید یوسف الهی که موکب ها در آن واقع شده و از سمت خیابان شهدا و ورودی بزرگراه شرقی به سمت پیست موتورسواری ممنوع است.
سرهنگ خوشوقت گفت: تردد در بزرگراه شرقی نیز برای کامیون ها تا پایان دهه مقاومت ممنوع بوده و بزرگراه جنوبی بعنوان مسیر جایگزین است.
وی از تمامی رانندگان خواست ضمن صبر و دقت کافی هنگام تردد در محدوده بزرگراه شرقی شهر کرمان و حوالی گلزار، مراقبت لازم را هنگام عبور عابرین پیاده بعمل آورده و با سرعت مطمئنه تردد کنند.
رئیس پلیس راهور کرمان در پایان گفت: هموطنان عزیزی که نذر دارند نیز می توانند بعنوان پلیس افتخاری با پلیس راهور در عبور دادن عابران و زائران از عرض بزرگراه و انضباط بخشی ترافیکی کمک کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1714233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =