حمل ۵۹۵ هزار تن کالای اساسی از مبدا بندر امام خمینی (ره) به آذربایجان‌غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی از حمل ۵۹۵ هزار تن کالای اساسی از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان در ۹ ماه گذشته از سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی گفت : در راستای یکی از وظایف این اداره کل جهت خدمت رسانی به مردم استان و تامین کالاهای اساسی، با استفاده از ظرفیت های حمل و نقل بخش های دولتی و خصوصی ۵۹۵ تن کالای اساسی از ابتدا تا پایان آذر ماه امسال از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان آذربایجان‌غربی حمل شد.

وی گفت : این مقدار کالای اساسی در قالب ۳۲ هزار سفر و اعزام ۳۳۸۳ دستگاه ناوگان باری به بندر امام خمینی (ره) انجام گرفت که بی شک در این بین نقش بزرگ رانندگان بخش حمل و نقل باری در بسیج تامین کالاهای اساسی استان قابل ستایش و تقدیر است.

آرامون ادامه داد : تامین کالای اساسی و مایحتاج مردم استان و نیز تامین نهاده های دامی از مبدا بنادر جنوب بدون وقفه ادامه خواهد داشت و تمام تلاش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی و شرکت‌های حمل و نقل جاده ای استان برای رسیدن به این هدف است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1714548

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =