فرمانده کل سپاه: زمان باعث نمی‌شود از انتقام سردار سلیمانی، انصراف دهیم

برنا نوشت : سردار سلامی در رابطه با گرفتن انتقام خون حاج قاسم‌گفت: انتقام از حاج قاسم و همراهان ایشان جز دستور کارهای قطعی ماست و زمان باعث نمی شود که انصراف دهیم و انشالله موقعیت و زمان‌مناسب پیش خواهد آمد.

فرمانده کل سپاه در رابطه با گرفتن انتقام خون حاج قاسم‌گفت: انتقام از حاج قاسم و همراهان ایشان جز دستور کارهای قطعی ماست و زمان باعث نمی شود که انصراف دهیم و انشالله موقعیت و زمان‌مناسب پیش خواهد آمد.

سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رابطه با حصور باشکوه مردم در مراسم سالگرد حاج قاسم گفت: این تجلیل و قدرداشناسی از مجاهدت ها و فداکاری هایی که شهید سلیمانی در طول چهل سال زندگی مجاهدانه خود انجام داد، نشان می‌دهد که مردم خیلی قدرشناس هستند و قدرخادمان خود را می‌دانند و آنها را هیچ گاه فراموش نمی کنند و زمان نمی تواند غلبه کند.

وی افزود: هرکسی که اخلاص داشته باشد و برای خدا کار کند، اعمال صالح او باقی می ماند. اینکه مردم با این عظمت حضور پیدا کرده اند، نشان دهنده زنده بودن حاج قاسم است و این حضور باشکوه نشان می‌دهد شهدا زنده هستند و حقیقتی که قرآن می گوید جاری است.

سلامی در رابطه با گرفتن انتقام خون حاج قاسم‌گفت: همانطور که حصرت آقا فرمودند، انتقام از حاج قاسم و همراهان ایشان جز دستور کارهای قطعی ماست. انشاءالله در زمان و موقعیت مناسب خود این کار را انجام خواهیم داد. ما از این‌مسئله منصرف نمی شویم زمان باعث نمی شود که انصراف دهیم و انشالله موقعیت و زمان‌مناسب پیش خواهد آمد.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1714757

برچسب‌ها