تنها آرزوی آقای بازیگر در روز تولدش/ در سریال های مهران مدیری خاطره ها داشتیم

ایسنا نوشت: سعید پیردوست از بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون در سالروز تولدش در سن ۸۲ سالگی برای خودش هیچ آرزویی ندارد و فقط سلامتی و موفقیت برای مردم کشورش و آنان که دلسوز ایران هستند را می خواهد. او می گوید: سن و سال بالایم و کرونا از کار دورم کرد. امیدوارم تا وقتی زنده ام هرچند کم، بتوانم در خدمت مردم کشورم باشم.

این بازیگر باسابقه در گفت و گویی امروز، ۱۶ دی ماه به بهانه سالروز تولدش انجام گرفت ابتدا تشکر می کند و می گوید: ممنون از لطف و محبت شما که به یادم بودید. ان شاءالله همیشه سلامت و برقرار باشید. محبت شما را هیچ وقت فراموش نمی کنم. فقط سلامتی برای تمام مردم ایران و خوشبختی و عاقبت بخیری می خواهم.

وی سپس در واکنش به این جمله که «آقای پیردوست امسال ۸۲ ساله می شوید، از آرزوهایتان برایمان بگویید؟» چنین اظهار می‌کند: بله ۸۲ ساله می شوم اگر خدا بخواهد. آرزویم برای تمام ایرانیان و مردم، دلِ خوش است و چیزی برای خودم نمی خواهم. تمام خواسته ام مردم هستند، امید که همیشه برقرار باشند و خداوند کمکشان کند تا به هرچه می خواهند برسند. از قول من به همه آنهایی که مرا می شناسند بگویید واقعاً دوستشان دارم و برایشان آرزوی موفقیت می کنم. همچنین آرزوی سلامتی برای تمام کسانی که دلشان برای مردم می سوزد و شما و همکارانتان دارم.

نتوانستم به شاهد احمدلو نه بگویم

سعید پیردوست مدت ها بود که در قاب تلویزیون دیده نمی شد و اکنون با سریال طنز «چشم بندی» ساخته شاهد احمدلو به تلویزیون بازگشته است.

او در این زمینه می گوید:آقای شاهد احمدلو از بچگی پیش خودم بزرگ شده و من با پدرش و خانواده‌اش دوستی خانوادگی دارم. راستش وقتی از من خواست که در سریالش باشم نتوانستم نه بگویم و گفتم شرایط رو به راهی ندارم اما او گفت شما بیایید ما هوایتان را داریم و قول می دهیم شما اذیت نشوید و واقعاً هم این کار را کرد و شرایط به گونه ای بود که من اصلا اذیت نشدم. به هر حال سن و سالی از من گذشته و دیگر مثل قبل شرایط کار کردن را ندارم.

تمام تلاش ما فقط برای مردم است

او از همکاری با گروه سریال «چشم بندی» ابراز رضایت می کند و ادامه می دهد: گروه سریال واقعا خیلی خوب، با محبت و حرفه ای بودند و من لذت بردم. امید که کار هم باب طبع مردم باشد و خدایی ناکرده مردم را اذیت نکند. ما تمام تلاشمان برای مردم است. من نقش خان عمو را بازی می‌کنم، کاراکتری که پا به سن گذاشته، آلزایمر دارد و فراموش کار است. ان شاءالله که خوب شده باشد و مردم هم کارم را دوست داشته باشند.

بازیگر سریال های نقطه چین، پاورچین، هزاران چشم، حکایت های کمال و قهوه تلخ در پاسخ به این پرسش که بازیگران در فضای فعلی چقدر می توانند با سریال های طنز، امید و نشاط را در جامعه تزریق کنند؟ خاطرنشان می کند: باز هم تاکید می کنم که تمام تلاش ما فقط برای مردم است تا کمی از این شرایط در بیایند و واقعاً هم فکر می کنم پخش کارهایی با درونمایه طنز تاثیرگذار باشد.

در سریال های مهران مدیری خاطره ها داشتیم

در ادامه وقتی از او درباره سریال های مهران مدیری و خاطره هایی که مردم با نقشش در سریال های پاورچین و نقطه چین داشتند، می پرسیم چنین می‌گوید: دیگران آن زمان ها گذشت. واقعا در سریال های آقای مدیری خاطره ها داشتیم. شرایط زمانه و سن و سال دیگر به من اجازه کار نمی دهد. اکنون فقط آرزوی سلامتی برای همه دارم و امیدوارم بتوانم تا وقتی زنده هستم هرچند کم در خدمت مردمم باشم.

پیردوست درباره کم کاری اش در تلویزیون هم اظهار می‌کند: سال ۹۹ در فیلم سینمایی «خائن کشی» مسعود کیمیایی بازی کردم و دیگر کاری برای بازی پیش نیامد. از طرفی هم کرونا مرا از سینما و تلویزیون دور کرد و همینطور حال و هوا و شرایط بد آدم را از کار کردن دور می کند. هرکسی که به من محبت دارد و تماس می گیرد، اگر شرایطم خوب باشد حتماً می پذیرم و کار می کنم اما خودم دیگر مثل سابق نیستم و بیشتر باید استراحت کنم.

سریال کیانوش عیاری به دلایل تعجب برانگیزی متوقف شد

این بازیگر که در سریال «۸۷ متر» کیانوش عیاری هم ایفای نقش کرده است، در این زمینه می گوید: این سریال واقعاً به دلایل تعجب‌برانگیزی توقیف شد. خیلی سال از تولیدش گذشته و کار بسیار خوبی است اما متاسفانه با بی مهری مواجه شد. می‌گویند به خاطر گربه ها بوده که توقیف شده! من تعجب می‌کنم که چرا اینطور شد واقعا حیف است. «۸۷ متر» کار خیلی خوبی است. آقای عیاری واقعاً برای خودش استاد است. برایم سعادت بود که دوباره در خدمت آقای عیاری باشم. من در این سریال خیلی سرحال تر و روپاتر بودم و شرایط اینطور نبود. امیدوارم برای این سریال فکری شود؛ چون واقعاً به پایش زحمت کشیده شده و کار خوبی است. امید که مردم بتوانند این سریال را ببینند. قضاوت با مردم است.

بیشتر ترجیح می دهم استراحت کنم

وی به پیشنهادهای جدیدش در تلویزیون اشاره می کند و می گوید: در حال حاضر کارهایی برای تلویزیون به من پیشنهاد می شود اما خودم خیلی الان موافق کار نیستم و بیشتر ترجیح می دهم استراحت کنم چون سن و سالم بالا رفته و دیگر مثل سابق نیستم.

سعید پیردوست صحبتش را با ایسنا اینگونه به پایان می رساند: با تماستان خوشحالم کردید. آرزوی عاقبت بخیری و شادی برایتان دارم. یا علی.

57245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1715711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =