روزنامه «کیهان»: با برداشتن حجاب مردان به زنان خود، بی‌رغبت می‌شوند / نیازهای جسمی خود را در کوچه و خیابان می‌جویند

روزنامه کیهان نوشت:  بی‌حجابی یعنی برده‌داری به سبک نوین. یعنی زن را برده تمایلات حیوانی مردان نمودن ...  هیچ دامنی شهیدپرور نخواهد بود. روضه‌های خانگی جای خود را به میهمانی‌های مختلط خواهد داد.

  • بی‌حجابی بر خلاف تبلیغات دشمنان و تصور ساده‌اندیشان، نسبتی با مبحث آزادی ندارد و در این مقوله نمی‌گنجد. بی‌حجابی یعنی برده‌داری به سبک نوین. یعنی زن را برده تمایلات حیوانی مردان نمودن. معامله‌ای که غرب وحشی با زنان خود کرده چنین است و عجب نیست که بزرگ‌ترین حامیان فمینیسم مردان هستند! مردانی که می‌خواهند هر روز زنان برهنه‌تر و رهاتر در معابر آشکار شوند تا تمایلات حیوانی آنان را ارضا کنند.

  • هیچ با خوداندیشیده‌ایم که بی‌حجابی چه ره‌آوردهای شومی به همراه خواهد داشت؟ با برداشتن حجاب شرم و حیا در مردان و زنان می‌میرد. غیرت که نیروی ضامن حفظ حریم خانواده است از بین می‌رود. مردان به زنان خود بی‌رغبت شده و نیازهای جسمی و روحی خود را در کوچه و خیابان می‌جویند. زنان به جای گرم کردن کانون خانواده، با تبرج و خودآرایی، معابر عمومی را رونق می‌دهند. هیچ دامنی شهیدپرور نخواهد بود. روضه‌های خانگی جای خود را به میهمانی‌های مختلط خواهد داد

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1717273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =