تصادف مرگبار خودرو سواری با ۲ کامیون

ایسنا نوشت: سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی گفت: به دلیل تصادف یک دستگاه خودرو ۴۰۵ با دو کامیون در محور نیشابور_ فیروزه ۵ نفر جان خود را از دست دادند.

ابوالفضل رفیعی در تشریح این حادثه با بیان اینکه این حادثه در ساعت ۵:۳۱ دقیقه صبح امروز سه شنبه به وقوع پیوست، افزود: در این حادثه که بین یک دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ با دو کامیون در محور نیشابور به فیروزه به وقوع پیوست متأسفانه ۵ نفر از سرنشینان خودروی سواری در صحنه جان خود را از دست دادند.

وی عدم رعایت فاصله طولی و لغزندگی سطح جاده را علت وقوع این حادثه اعلام کرد و گفت: چهار نفر سرنشینان این خودرو ۴۰۵ مرد و یک نفر دیگر زن بوده است.

رفیعی افزود: هر ۵ نفر کشته‌شدگان این حادثه توسط پایگاه امداد نجات جاده‌ای شهید اصغری شهرستان فیروزه از داخل خودرو خارج شده‌اند.

وی اصلی‌ترین دلیل گزارش‌ها به ۱۱۲ را عدم رعایت فاصله طولی و لغزندگی سطح جاده‌ها و برودت شدید هوا عنوان کرد و گفت: چون در حال حاضر دمای هوا ۱۰- درجه سانتی‌گراد اعلام شده و یخ سیاهی سطح جاده را پوشانده همین امر موجب عدم تعادل خودروها و تصادف و فوت افراد را موجب شده است.

بیشتر بخوانید:

تعداد قربانیان سوانح هوایی در اتحادیه اروپا اعلام شد

افشای راز گم شدن مرد جوان پس از ۲ماه /کاپشن بچگانه اسرار جنایت را فاش کرد

۲۳۳۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1717574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =