شورای اداری استان لرستان در خرم آباد برگزار شد

 جلسه شورای اداری استان به ریاست استاندار لرستان و با حضور دکتر نجفی رئیس‌ پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، معاونین استاندار و مدیران ستادی و دستگاههای اجرایی استان برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، دکتر زیویار استاندار لرستان در سخنانی گفت: جلسه شورای اداری استان با پیگیری چند دستور کار برگزار و گزارشات دستگاه های اجرایی در زمینه وضعیت تامین نیاز بازار، حوزه اقتصاد و دارایی و مصرف حامل های انرژی بویژه در بخش گاز توسط مدیران مربوطه ارایه و مورد بررسی قرار گرفت .

دکتر زیویار در ادامه اظهار داشت: با توجه به ورود موج سرما به کشور و در پی آن افزایش مصرف گاز، مقرر گردید دستگاههای اجرایی مطابق با بخشنامه صادره تا اطلاع ثانوی در روزهای پنجشنبه تعطیل و کار ادارات نیز صبح ها با نیم ساعت تاخیر از ۸ آغاز شود . وی افزود: در این جلسه همچنین از دکتر نجفی استاد علوم سیاسی و متخصص در حوزه تاریخ تحولات کشور دعوت شد و در همین رابطه تحلیلی از اوضاع کنونی و بویژه از دو شخصیت تاثیر گذار در نظام مدیریتی یعنی امیر کبیر و شهید حاج قاسم سلیمانی ارائه شد .

وی افزود : عمده تاکیدات جلسه امروز شورای اداری مربوط به این موضوع بود که می توان با امکانات کم کارهای بزرگ و تاثیرگذار انجام داد تا در شرایط دشوار قدم های اساسی در راه موفقیت کشور برداشته شود .

دکتر زیویار تصریح کرد: تاریخ کشور سرشار از اسطوره هایی همچون امیر کبیر و سردار سلیمانی هاست که با کمترین ابزار و امکانات اقدامات تاثیرگذاری را انجام داده اند که در یاد و خاطره مردم به یادگار مانده اند . وی اظهار کرد: سردار سلیمانی نمونه بارز یک اسطوره بود که در زمان متوقف نماند و با عمل خود که به نوعی خدمت به مردم کشورهای منطقه بود، از خود شخصیتی موثر و الگویی برای ملت های آزاده به جا گذاشت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1717973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =