افتتاح و کلنگ زنی ۶۴۲ پروژه در لرستان همزمان با دهه فجر

 استاندار لرستان گفت: ۴۶۲ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی در دهه فجر در لرستان افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد

به گزارش خبرآنلاین لرستان،  دکتر فرهاد زیویار ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گفت: در آستانه دوازدهم بهمن ماه سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به ام القرای جهان اسلام یعنی ایران اسلامی هستیم.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه جلسه شورای اداری به همین مناسبت برگزار گردید تصریح کرد : در ایام الله دهه فجر با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت می‌گیرد دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مختلف معمولاً ویترینی از عملکرد و کارنامه یکساله خود را ارائه می‌کنند.

وی افزود: ۲۲ بهمن یک نقطه عطف در تاریخ تحولات کشور است و دستگاه های مختلف وظیفه دارند به شکلی ظرفیت هایی را که از انقلابیون و مبارزان دوران پیروزی انقلاب و شهدای والا مقام و سایر قابلیت های دیگری که از جانب مردم ابراز شده در این ویترین ارائه کنند.

دکتر زیویار با اشاره به شیوع سویه جدید ویروس کرونا گفت:در چند روز آینده ممکن است رنگ بندی شهرها و محدودیت‌ها تغییر پیدا کند و لذا این جلسه بیشتر به این منظور برگزار شد که دستگاه‌های اداری آمادگی خود را در هر شرایطی اعلام کنند و با نوآوری و ابتکارات و امکاناتی که در اختیار آنهاست هیچ خدشه ای به برنامه‌های دهه فجر وارد نشود.

استاندار لرستان گفت : در دهه مبارکه فجر امسال ۴۶۲ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی و سرمایه‌گذاری در استان لرستان افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1598710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =