کارگروه هنری ستاد نوروزی قشم تشکیل می‌شود

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: نوروز ۱۴۰۲ از همه ظرفیت‌های هنری جامعه محلی جزیره قشم استفاده می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین از قشم، حجت‌الاسلام محمدسعید آخوندی در نشستی با فعالان هنری جزیره با اشاره به شناسایی ۱۶۸ نقطه هدف برای برگزاری مراسم آیینی و هنری استقبال از گردشگران نوروزی گفت: برای میزبانی در نوروز پیش رو از سرمایه‌های انسانی جامعه جزیره استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: برای انسجام‌بخشی و رسیدن به برنامه ممتاز، به انتخاب انجمن‌های فعال هنری جزیره، اعضایی به‌عنوان کارگروه هنری ستاد نوروزی قشم تشکیل می‌شود تا ضمن احصا کمبودها، طرح‌های خلاقانه‌ای برای نوروز ۱۴۰۲ تدوین شود.

آخوندی افزود: کمک به حفظ وحدت رویه در سیاست‌های هنری جزیره، کشف استعدادهای جدید و نوآوری در حیطه هنر جزیره از اهداف دیگر تشکیل این کارگروه خواهد بود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در پایان تأکید کرد: این کارگروه می‌تواند برای برنامه‌های پسانوروز نیز با طراحی ایده‌های جدید، عاملی برای جذب گردشگر و رونق اقتصادی جزیره باشد.

در این نشست که با حضور روسا و فعالان انجمن‌های هنری قشم برگزار شد، اعضا به ارائه مسایل و مشکلات خود پرداختند و خواستار همراهی بیشتر ارگان‌های مرتبط شده و برای همکاری در میزبانی از گردشگران نوروزی اعلام آمادگی کردند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1718897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =