درخشش ادبیات داستانی استان سمنان با قرار گرفتن سه اثر در بین برگزیدگان جائزه ادبی جلال آل احمد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از قرار گرفتن سه اثر داستانی نویسندگان این استان در بین برگزیدگان پانزدهمین دوره جائزه ادبی جلال خبر داد و گفت: حضور این تعداد اثر بیانگر رشد و درخشش ادبیات داستانی این استان در سالهای اخیر است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، فرشید فلاح روز شنبه افزود: نامزدهای پانزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد در چهار گروه "داستان بلند و رمان"، "مجموعه داستان کوتاه"، "مستندنگاری" و "نقد ادبی" معرفی شدند که آثار سه تن از نویسندگان استان سمنان در بین این آثار به چشم می خورد.

وی گفت: کتاب "صور" نوشته حسینعلی جعفری از انتشارات سروش در بخش داستان بلند و رمان، "گورگم و داستان‌های دیگر" نوشته عماد عبادی از انتشارات نظام‌الملک در بخش داستان کوتاه و کتاب "پاییز آمد: خاطرات فخرالسادات موسوی همسر شهید احمد یوسفی" نوشته گلستان جعفریان از انتشارات سوره مهر در بخش مستندنگاری از آثاری هستند که از استان سمنان در بین نامزدها پانزدهمین دوره جائزه ادبی جلال آل احمد قرار گرفته اند.

اختتامیه پانزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد ساعت 18 امروز شنبه 24 دی در تالار وحدت تهران با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اصحاب فرهنگ و ادب برگزار و از برگزیدگان این دوره تقدیر می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1719093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =