ادارات و مدارس این استان‌ها فردا تعطیل شد؛ جزئیات تعطیلی مدارس و ادارات تهران

به دنبال افزایش سرما ادارات و مدارس برخی استان‌ها در روزهای آینده تعطیل شد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از رسانه‌ها ادارات و مدارس برخی استان‌ها در روزهای آینده تعطیل شد.

استان کرمانشاه:

فردا (دوشنبه، ۲۶ دی) مدارس مقطع پیش دبستانی و ابتدایی شهرستان‌های کرمانشاه، جوانرود، پاوه، روانسر، اسلام‌آبادغرب،دالاهو،کنگاور،صحنه،هرسین و سنقروکلیایی، در نوبت صبح به صورت غیرحضوری خواهد بود.

فعالیت مدارس مقاطع متوسطه اول و دوم این شهرستان‌ها نیز در نوبت صبح با دو ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

استان البرز:

کلاس‌های کلیه مقاطع تحصیلی مدارس آموزشی دولتی، غیر دولتی و آموزشگاه های سطح استان به صورت غیر حضوری تشکیل شده و کودکستان‌ها(پیش دبستان و مهدکودک ها) نیز تعطیل است.

فعالیت دانشگاه‌ها و بانک‌های استان نیز طبق روال است و امتحانات نهایی نیز طبق برنامه‌های اعلام شده برگزار می‌شود.

فعالیت کلیه اداره‌های و دستگاه‌های اجرایی استان از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۴:۰۰خواهد.

استان کردستان:

به دلیل برودت هوا و اختلال  در تردد به دلیل لغزندگی معابر در روز دوشنبه ۲۶دی‌ماه تمامی مدارس روستایی در همه‌ی مقاطع تحصیلی در هر دو شیفت صبح و عصر به صورت غیر حضوری برگزار می‌گردد. همچنین تمامی مدارس مقطع پیش دبستانی و مقطع ابتدایی در سطح شهرهای استان در هردو شیفت تعطیل و آموزش‌ها به صورت غیرحضوری خواهد بود.

استان زنجان:

به‌ علت برودت هوا مدارس ابتدایی و متوسطه اول استان از فردا دوشنبه ۲۶ دی‌ماه تا پایان هفته تعطیل بوده و آموزش به صورت مجازی برگزار می‌شود. همچنین تا پایان هفته جاری همه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان به جز شعب منتخب بانک‌ها و دستگاه‌های خدماتی، درمانی و امدادی از ساعت ۹:۳۰ شروع به کار خواهند کرد.

استان تهران:

آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: با توجه به شرایط جوی و بارش برف و همچنین تشدید برودت هوا و لغزندگی معابر؛ فردا ۲۶ دی‌ماه، آموزش در تمام مدارس مناطق ۱۹گانه پایتخت به‌صورت غیرحضوری است. همچنین آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نیز از تعطیلی تمام مدارس شهرستان‌های استان تهران در روز دوشنبه ۲۶ دی خبر داد.

فعالیت همه دستگاه‌ها، سازمان‌ها و اداره‌های دولتی استان تهران در روز دوشنبه به روال عادی برمی‌گردد و درجه حرارت همه محیط‌های اداری باید بین ۱۸ تا ۲۱ درجه باشد.

استان آذربایجان شرقی:

ساعت کاری ادارات دولتی و دستگاه‌های اجرایی استان در روز دوشنبه(۲۶ دی ماه) از ساعت ۹ الی ۱۳ خواهد بود. فعالیت مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی نیز به‌صورت غیرحضوری بوده، اما امتحانات داخلی و نهایی آنها به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

استان سیستان و بلوچستان:

مجید محبی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به ادامه یخبندان و سرمای شدید هوا در برخی مناطق استان، نحوه آموزش در مقطع پیش دبستانی و ابتدایی در شهرستان‌های زاهدان، میرجاوه و بخش نصرت آباد در نوبت صبح و مدارس شهرستان های زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز در مقطع پیش دبستانی و ابتدایی در ۲ نوبت صبح و عصر روز دوشنبه به صورت غیرحضوری خواهد بود.

استان قزوین:

با تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری قزوین دانشگاه‌ها و مدارس در سطح استان تا آخر هفته تعطیل شدند و کلاس‌های آنها به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود. شروع به کار تمامی دستگاه‌های دولتی از روز دوشنبه ۲۶ دی تا پایان هفته ساعت ۹ صبح و پایان کار ساعت ۱۴ خواهد بود.

استان خراسان جنوبی:

سید علیرضا موسوی‌نژاد صبح امروز در نشست شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از غیرحضوری شدن تمامی فعالیت‌های آموزشی، پرورشی و تربیتی مدارس استان از فردا دوشنبه ۲۶ دی‌ماه تا پایان هفته خبر داد.

استان گلستان:

علی محمد زنگانه، استاندار گلستان، اظهار داشت: امروز در جلسه ستاد بحران تصمیم گرفته شد مدارس فردا دوشنبه ۲۶ دی‌ماه نیز غیرحضوری و آموزش‌ها در سامانه شاد ادامه یابد. کلاس‌های دانشگاه نیز تعطیل خواهد بود و آزمون‌ها بهتر است غیرحضوری باشد. ادارات نیز کار خود را با یک ساعت و نیم تاخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز می‌کنند.

استان خراسان رضوی:

معاون عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: به علت سردی هوا و صرفه جویی در مصرف گاز همه مهدهای کودک، مدارس در همه مقاطع تحصیلی و دانشگاهها در خراسان رضوی از یکشنبه ۲۵ دی تا پایان هفته تعطیل شد.

استان خراسان شمالی:

دورکاری ادارات و دستگاه های اجرایی خراسان شمالی با هدف صرفه جویی در مصرف گاز تا پایان هفته تمدید شد.

استان گیلان:

فعالیت آموزشی مدارس و مراکز آموزش عالی و دانشگاه های استان گیلان تا پایان هفته نیز به صورت غیرحضوری شد. ساعت کاری ادارات ، دستگاه ها و بانکها تا روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه ساعت ۸:۳۰ دقیقه و پایان آن ۱۲:۳۰ دقیقه خواهد بود.

استان همدان:

بر اساس تصمیم کارگروه استانی مدیریت مصرف انرژی استان همدان همه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها، موسسات، بانک‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی فردا (دوشنبه، ۲۶ دی) به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل است.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1719493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =