قیمت روز خودرو چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ (پیش‌بینی بازار به همراه جدول قیمت)

با توجه به نوسانات این روزهای بازار خودرو، از آخرین تغییرات قیمت خودرو صفر داخلی در روز چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ مطلع شوید.

بر اساس آخرین معاملات حقیقی روز بازار و لیست قیمت روز خودرو در سایت همراه مکانیک ، خودرو پس از نوسانات زیاد، در روزهای اخیر باثبات نسبی همراه شده و در برخی از موارد بازار شاهد کاهش قیمت برخی از خودروهای پرطرفدار نیز بوده است.

از محسوس‌ترین نوسانات قیمتی خودرو می‌توان به قیمت دنا پلاس اشاره کرد که با کاهش قیمت مواجه شده و به قیمت ۷۰۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. همچنین پژو پارسLx که در روزهای گذشته جهش قیمتی زیادی را تجربه کرد، امروز با قیمت ۵۲۰ میلیون تومان در بازار خودرو کشور ثابت ماند و پژو ۲۰۷ اتوماتیک امروز در محدوده ثابت ۷۱۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

در ادامه قیمت خودروهای ایران خودرو و سایپا را مشاهده می‌کنید. جهت مشاهده کامل لیست قیمت روز خودرو برای تمام خودروها در تمام سال مدل‌ها، می‌توانید از ابزار قیمت خودرو همراه مکانیک استفاده کنید.

قیمت روز خودرو چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ (پیش‌بینی بازار به همراه جدول قیمت)

برای مشاهده لیست کامل قیمت خودرو داخلی می‌توانید وارد صفحه www.hamrah-mechanic.com/carprice/dakheli/ شوید و آخرین قیمت صفر خودروهای داخلی را مشاهده کنید.

قیمت روز خودرو چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ (پیش‌بینی بازار به همراه جدول قیمت)

وضعیت بازار خودرو

تحلیل و بررسی بازار خودرو این روزها حاکی از توقف رشد قیمت خودروهای داخلی و کاهش آن‌ها است.

محمدرضا حامدی، کارشناس صنعت خودرو، گفت: بازار مجددا در رکود فرو رفته است و در این روزها خرید و فروشی صورت نمی‌گیرد. او افزود: علت توقف رشد قیمت ها افزایش عرضه خودرو به بازار است.عرضه خودرو به بورس کالا،طرح های فروش خودروسازان و ثبات نسبی دلار از عواملی بود که قیمت خودرو را کاهش داده است.

همچنین پیش‌بینی می‌شود بازار از اواسط بهمن بازار خودرو مجددا رونق بگیرد و در صورت ثابت ماندن نرخ دلار، قیمت خودرو ثابت یا از آن کاسته می‌شود.

منبع قیمت روز خودرو: همراه مکانیک ( https://www.hamrah-mechanic.com/ )

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1719982

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =