نوزده و نیم درصد اعضای هیات علمی دانشگاه سمنان را بانوان تشکیل می دهند

به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و مقام مادر در مراسمی از بانوان شاغل در دانشگاه سمنان با اهدای شاخه های گل قدر دانی شد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ؛ سرپرست دانشگاه سمنان در این مراسم که به صورت نمادین در ستاد مرکزی این دانشگاه برگزار شد ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا و روز زن گفت :جایگاه زنان در جامعه جایگاه ویژه ای است و یک زن به عنوان یک الگو می تواند ایفای نقش نماید.

دکتر سیف الله سعدالدین جهاد تبیین را یکی از ویژگی های حضرت فاطمه زهرا (س) برشمرد و افزود : این بانوی بزرگ اسلام در تبیین جایگاه ولایت و انسجام اسلام و شیعه نقش اساسی داشت .

وی ادامه داد : جایگاه این بانوی بزرگ اسلام آنچنان والاست که در حال حاضر نه تنها شیعیان بلکه فرق مختلف اسلامی نیز از حضرت فاطمه (س) الگو برداری می کنند .

سرپرست دانشگاه سمنان با اشاره به نقش بانوان در پیشبرد و پیشرفت دانشگاه سمنان گفت : علاوه بر بانوان کارمند در این دانشگاه که برای پیشرفت دانشگاه تلاش می کنند 74 نفر از اعضای هیات علمی این دانشگاه را بانوان تشکیل می دهند که شامل نوزده و نیم درصد کل اعضای هیات علمی این دانشگاه می شود .

دکتر سعدالدین با بیان اینکه بانوان هیات علمی دانشگاه سمنان در زمینه علمی بسیار موفق عمل کرده اند افزود : از 17 عضو هیات علمی دانشگاه سمنان که به تازگی در لیست دانشمندان دو درصد برتر جهان قرار گرفتند ، دو نفر از آنان را بانوان تشکیل می دهند .

سرپرست دانشگاه سمنان دقت و مدیریت را از جمله ویژگی های بانوان برشمرد و گفت : افزایش بهره وری از برنامه های پیش روی دانشگاه سمنان است که از بانوان دانشگاه می خواهیم در این زمینه یاری رسان ما باشند .

دکتر کفشدوزان مشاور امور بانوان دانشگاه سمنان هم در این مراسم با اشاره به توانمندیهای بانوان گفت : باید شرایطی فراهم شود که بانوان بتوانند توانمندیهای خود را بروز دهند .

روسا و معاونان دانشکده های دانشگاه نیز با اهدای شاخه های گل از بانوان شاغل در مجموعه خود قدر دانی کردند

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1720210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =