رئیس مجلس خبرگان رهبری ابراز امیدواری کرد که پس از مودت اهل بیت‌(ع) با مودت امام راحل باقی بمانیم و راه مستقیم او را ادامه دهیم و از مسیر امام راحل منحرف نشویم.

به گزارش خبرآنلاین، آیت‌الله محمدرضا مهدوی​کنی در جمع اعضای مجلس خبرگان رهبری که برای تجدید پیمان به مرقد مطهر امام راحل آمده‌اند، اظهار داشت: حضرت امام در انقلاب، به اسلام، قرآن، اهل بیت و مردم بسیار اهمیت می دادند زیرا میثاق ایشان با مردم با صداقت بود و مردم هم با صداقت امام راحل را دوست می داشتند.

 وی با تاکید بر اینکه خبرگان رهبری، در عمل و قول عهد می بندد مسیر امام و شهدا را دنبال کند، گفت: آرزو می​کنیم پس از مودت اهل بیت (ع) با مودت امام راحل باقی بمانیم و با مودت ایشان از دنیا برویم و راه مستقیم او را ادامه دهیم و از مسیر امام راحل منحرف نشویم.

 رییس مجلس خبرگان رهبری ابراز امیدواری کرد که مشکلات کشور برطرف شود و دولت، مجلس و قوای دیگر که در خدمت به اسلام و نظام هستند موفق باشند و برکات بر این ملت نازل شود.

 آیت‌الله مهدوی کنی مجلس خبرگان رهبری را میراث پربرکت امام راحل دانست و افزود: رهبری انقلاب از ارکان اول نظام است و خبرگان هم به همان اندازه اهمیت دارد. بنابر این سالی دوبار اجلاسیه خبرگان برگزار می‌شود و اعضای این مجلس برای تجدید پیمان به حرم مطهر امام راحل مشرف می شوند.

 وی با بیان اینکه خدمت مسئولان به مردم موجب شادی روح امام راحل می‌شود، گفت: حضرت امام با عزت وارد کشور شدند و وقتی هم که از دنیا رفتند با عزت به دیار باقی شتافتند.

 رئیس مجلس خبرگان رهبری برای فرزندان امام راحل حاج آقا مصطفی و حاج احمد آقا آرزوی علو درجات کرد و افزود: خانواده امام راحل همیشه در میان ما مقدس و محترم هستند و ما هم به آنها احترام می‌گذاریم.

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 172098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
    0 0
    جونم فدای رهبر که حلال مشکلات ووحدت بخش بین ارگانهای دولت هست