کنایه سنگین رئال به په‌په رینا در توییتر!

ورزش سه نوشت: درگیری لفظی په‌په رینا با وینیسیوس در جریان بازی دیشب ویارئال-رئال مادرید که پس از پایان بازی نیز ادامه داشت، بهانه‌ای شد تا صفحه توییتر رسمی رئال مادرید به رینا کنایه بزند.

رئال مادرید شب گذشته توانست بازی 2-0 باخته در نیمه اول برابر ویارئال را با پیروزی 2-3 عوض کند و به یک چهارم نهایی کوپا دل ری راه یابد. گل اول رئال را وینیسیوس زد و در ادامه ادر میلیتائو و دنی سبایوس موفق شدند گل های بعدی را بزنند. در جریان این بازی بازهم شاهد درگیری و تنش بین وینیسیوس و بازیکنان ویارئال بودیم.

ستاره برزیلی رئال هدف اصلی خطاهای بازیکنان میزبان بود و در یک صحنه که توسط ماندی سرنگون شد و داور اعلام خطا کرد، نیمکت‌نشینان ویارئال بسیار عصبانی شدند و معتقد بودند وینی تمارض کرده است. په‌په رینا، گلر ملی پوش سابق اسپانیا، که در این بازی روی نیمکت بود، حتی با وینیسیوس درگیری لفظی نیز پیدا کرد و به او گفت تو بازی را تمام نمی کنی و اخراج خواهی شد. رینا در ادامه به دلیل اعتراضاتش از داور کارت زرد گرفت.

1793419

دقایقی پس از اتمام بازی، صفحه توییتر رسمی رئال تصویری از شادی گل سبایوس منتشر کرد و نوشت:«پیشخدمت، یک کامبک لطفا.»

این کنایه‌ای مستقیم به رینا بود ودر واقع اشاره به شعاری داشت که این دروازه بان در جشن های قهرمانی اسپانیا در جام جهانی 2010 و یورو 2012 خوانده بود.

بیشتر بخوانید:

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1721386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =