ایسنا نوشت:

پس از برکناری امیرحسین آیت‌اللهی از ریاست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو وی با ارسال نامه‌ای الکترونیکی به رییس فدراسیون جهانی با اشاره به نحوه برکناری‌اش از این فدراسیون تعلیق رشته‌های شنا، شیرجه و واترپلو ایران را خواستار شده است!

در بخشی از نامه ارسالی آیت اللهی به فدراسیون جهانی آمده است که دولت ایران من را از سمت ریاست فدراسیون شنا،‌ شیرجه و واترپلو عزل کرده، بنابراین از فینا انتظار دارم که ایران را از شرکت در رقابت‌های بین‌المللی این رشته محروم کند.

به دنبال این اتفاق، رییس فدراسیون جهانی شنا، شیرجه، واترپلو در نامه‌ای به محمد علی‌آبادی رییس کمیته ملی المپیک ایران اعلام کرده که چنانچه اظهارات امیرحسین آیت‌اللهی درباره نحوه برکناری وی صحت داشته باشد، جریمه‌هایی از جمله تعلیق و منع ایران از حضور در میادین رسمی را به دنبال خواهد داشت.

این نامه توسط رییس کمیته ملی المپیک به مسئولان ارشد وزارت ورزش و جوانان اعلام شده و وزارتخانه بنا دارد در نامه‌ای به فدراسیون جهانی شنا اعلام کند که براساس اساسنامه ملی هر کشوری که توسط فدراسیون جهانی مربوطه آن رشته به رسمیت شناخته شده است و طبق ماده 10 اساسنامه ملی ایران، وزیر ورزش و جوانان اختیار دارد نسبت به برکناری یا انتصاب روسای فدراسیون‌های ورزشی اقدام کند.

امیرحسین آیت‌اللهی  هفته گذشته به دلیل پاره‌ای از مشکلات برکنار شد.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 172173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شناگر GB ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۸
    0 0
    دم آیت الهی گرم... روی اینا رو کم کرد... این ورزش ایران هر کی به هرکی...هرکی از راه میرسه اول آدمای خودش رو میاره
  • مجيد ملکی IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۸
    0 0
    با اين کاکل پسر ما خيلی خيلی رو داره
  • هاهاها IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۸
    0 0
    کی میخواهیم مثل آدمهای متمدن رفتار کنیم.اگر بد بود چرا آمد و اگر خوب بود چرا رفت.اگر تو مدت ریاستش بد شده که در آنصورت باید جوابگو میبود نه اینکه با زور از محل کار بیرونش کنند.البته توقع ای نیست وقتی وزیر را روی هوا عزل میکنند و مسئول روابط بین الملل فوتبال را در مسافرت باید یکی را هم اینجور برش دارند.
  • بدون نام MY ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
    0 0
    خوب یاد گرفتی کاکل زری
  • بدون نام IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
    0 0
    سلام كجاست اقاي سعيد لو ببين اقايي كه انهمه ازش حمايت مي كرد و حتي وزارت ردش كرد ولي او گفت بايد ريسس فدراسيون شود چطور زياب دولت را پيش اجنبي ها زده اقاي سعيد لو لو مبارك است