شما نظر دهید/ با تداوم غیرحضوری شدن مدارس در هفته‌های اخیر موافق هستید؟

مدارس وارد سومین هفته تعطیلی و آموزش آنلاین شده‌اند.

این موضوع امروز صدای وزیر آموزش و پرورش را هم درآورده است. یوسف نوری می‌گوید: «از رئیس جمهور خواهش کردم فکری برای تعطیلی مدارس شود اما اکنون در صورت بروز هر اتفاقی، تعطیلی مدارس اولین اقدام است و این در حالی است که مدرسه باید آخرین مکان برای تعطیلی باشد.»

علاوه بر وزیر، برخی از کارشناسان هم معتقدند تعطیلی مدارس در روزهای کرونا و این روزها بابت سرما و آلودگی هوا، سبب افت شدید دانش‌آموزان شده است، شما چه فکر می‌کنید؟

لطفا نظرات خود را در قالب کامنت زیر همین خبر بنویسید.

4747

کد خبر 1721810

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 225
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نوشین IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    خیر با تعطیلات مخالفم. آسیبی که تعطیلات از لحاظ جسمی و روحی به دانش آموزان می زند بسیار بیشتر از آلودگی هوا و سرما و کروناست.
    • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      کلا برای همیشه غیر حضوری اش کنید تا از شر ترافیکی که اینها سر صبح راه می اندازند خلاص شویم و به موقع سر کار برسیم. والا ما هم درس میخونیدم. کی اینقدر لوس و نازپرورده بودیم که هر کدوم مون را یه ماشین اختصاصی برسونه و برگردونه. بعد میگن چرا آلودگی هواست. پیدا میرفیتیم مدرسه و پیاده بر میگشتیم. نهایتش اتوبوس شرکت واحد سوار میشدیم. برای همین مثل این دهه هشتاد نودی ها اضافه وزن و یه شکم برآمده نداشتیم.
    • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      بسم الله الرحمن الرحیم اون بچه ای که درس خوان باشد خودش تو سخت تمرین شرایط هم درسش رو میخواند چه برسد به الان که کتاب و جزوه و معلم و فیلم آموزشی همش تو دستشه تو یک گوشی. به نظر من اولویت با سلامت بچه هاست اگر بچه های با سرطان ریه داشته باشیم دیگر درس که هیچی با زجر باید به زنده بودن ادامه دهند چون زندگی دیگر نیست،و اولویت همیشه به فرمودهٔ حضرت محمد با سلامتی و امنیت است.
    • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      شما متوجه وخامت شرایط نیستید. این هوا برای همه مردم مثل یه سم مهلک هست. باید شرایط هوا مساعد باشه تا بچه به مدرسه بروند. اگر معلم‌ها برای آموزش آنلاین دوره‌های حرفه‌ای شرکت میکردنند مشاهده میکردید که اموزش آنلاین هم میتونه کیفیتی در حد آموزش حضوری داشته باشد.
    • IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      55 16
      همش سیاسیه برای کنترل مدارسه
    • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      69 11
      موافقم کلا مملکت رو تعطیل اعلام کنیم و همه با هم بریم جای دیگه
    • با IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
      61 10
      سلام با تعطیلی دانشگاه ها در شهرهای سرد وبرفی موافقم چون از هر لحاظ بهتره ودرس خواندن آنلاین هیچ اشکالی نداره وخیلی هم بصرفه است وترافیک وآلودگی هم در شهرها ایجاد نمکنه وسلامت بچه ها هم از هرچیزی مهمتره
  • مرتضی باران.. IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    با سلام راستش باید مدارس باز باشه بچه ها تو خونه درس خون نیستن کشور ما یه چیزی میشه اول مدارس تعطیل میکنن باید فکر اساسی کرد با تعیطیل کردن ادرات هیچ مشکلی حل نمیشه....
    • رویا IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
      من با رفتن بچه ها به مدرسه در شرایط الودگی به شدت مخالفم. اون عزیزانی که میگن تعطیلی مدارس الودگی رو کاهش نمیده. لطفا کمی فکر کنن بعد اظهار فضل کنن. بچه ها جز گروه های حساس به شمار میان و تعطیلی به خاطر این هست که سلامتی بچه ها لطمه نبینه. نه اینکه الودگی کم بشه. کاش قبل اینکه نظر بدیم کمی فکر کنیم. و اینکه یه عده انگار واقعا سلامتی بچه اصلا براشون ارزش نداره. و فقط به دنبال این هستند که بچه رو بفرستند بیرون از خونه و خودشون رو راحت کنن. شما اگه خیلی نگران سواد و افت تحصیلی هستی خب وقت بذار برای بچه ات و با هاش توی درس ها کار کن
  • محمد IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    موافق هستم
    • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      57 9
      موافقم
  • یه بیچاره IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    با تعطیلی مدارس موافقم
    • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      15 70
      اصلا هم تعطیلات به نفع دانش آموزان نیست در صورتی این تعطیلات خوب بودکه مطمئن میبودیم مشکل آلودگی هوا رفع می‌شد نه که هر روز تعطیلی و هر روز آلودگی هوا حالا که مشکل آلودگی هوا رفع نمیشه پس مجبوریم که بچه ها رو بفرستیم مدرسه
  • ... IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    اگه منطقی بهش نگاه کنیم تعطیلی مدارس دو جنبه مختلف داره یکی اینکه با غیر حضوری شدن به تدریس و آموزش لطمه میخوره و مسئولین آموزش پرورش حق دارن معترض باشن ولی از طرفی این رو اکثرا در نظر نمیگیرن که خونه موندن دانش آموزا به خاطر سلامت خودشونه نه یه راهکار برای کاهش آلودگی! برای آلودگی هوا باید چاره های دیگه ای پیدا کرد ولی تا اونموقع نمیشه سلامت این همه دانش آموز رو به خطر انداخت...
    • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
      88 5
      با تعطیلی موافقم
  • نرگس IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    به شدت مخالف تعطیلی مدارس هستم.
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    آخه مگر دراین کشور دانش و صلاحیت و کاربلدی... اهمیت داره که کسی دراین باره فکر کنه. دراینجا فقط رانت و فامیل بازی و گروه دسته داشتن مهمه. پس نگران افت تحصیل نباشید. چون نابغه هم باشی ازخودشون نباشی و کسی رو نداشته باشی کلاهت پس معرکه است
  • فاطی IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    اصلااا این تعطیلات بسیار بسیار به بچه ها لطمه میزنه اصلا خوب نیست
    • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      46 12
      اگر اهل کتاب و علم و دانش وقت باشی مدارس ایران سم اند عمر بجه های مردم را تلف میکنند
  • محمد IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    به نظر اینجانب تعطیلی مدارس برای روز های سرما با توجه به کمبود گاز و آلودگی هوا کاملا درست است.چراکه می توان به صورت مجازی موقتا درس ها را پیگیری کرد تا هوا کمی بهتر شود. البته نبایست این تعطیلی دو روز باشد تا مردم به مسافرت نروند.
  • مهدی عظیمی IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    واقعا برای این حجم بی فکری، بی برنامگی، بی .... هیچ حرفی نمی توان زد. با روان و زندگی بچه های ما بازی می کنند. ما که جزء واگذاری این تصمیم گیران از خدا بی خبر به خدا راهی نداریم. اللهم عجل لولیک الفرج
  • حسنعلی IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    وقتی هوا خرابه و ادما توان نفس کشیدن ندارند و هر لحظه می تواند تهدیدی علیه سلامت دانش آموزان باشد چرا باید بچه ها مدرسه بروند
  • زهرا IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    بله کاملا موافقم. چون سلامتی فرزندانمان از هر چیز واجب تره.. تعطیلی مدارس فقط برای کم شدن آلودگی نیست..برای حفظ سلامت دانش آموزان است.
    • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
      29 2
      دقیقا
  • مسعود امیری پور IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    خیر ، بزرگترین اشتباه تعطیلی مدارس است.
    • فاک مدرسه IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
      22 9
      بیا کیر منو بخور باشه؟
    • فاک مدرسه IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
      26 6
      بیا کیر منو بخور باشه؟
  • علی IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    اگر باز باشد هم بچه ها را در این هوای فاجعه نمیفرستیم. اول مشکل را حل کنند بعد نگران درس بچه های ما باشن.
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    سلام مدارس کشور را دو هفته تحت عنوان تعطیلات زمستانی تعطیل کنند تا هم دانش آموزان و خانواده ها از بلاتکلیفی نجات پیدا کنند هم شرایط موجود تغییر پیدا کند و بجای آن امتحانات از نیمه دوم خرداد ماه آغاز شود
    • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      25 3
      کاملا موافق پیشنهاد شما هستم
    • IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
      7 25
      ببخشید اشتباهی مثبت دادم. دو هفته تعطیل کنن که همه سر از مسافرت و شمال و ... دربیارن؟!
  • رویا IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    این حجم از آلودگی‌هایت بچه ها به شدت خطرناک هست ‌با تعطیلی موافق هستم
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    مخاااااااااالف
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    37 89
    مخالفم... دولت بايد براي شهر تهران خودرو عمومي برقي تخصيص بده تا از آلودگي هوا كم بشه وگرنه همين هست كه هست
  • روشنا IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    با تعطیلی موافقم. سلامتی فرزندانمان مهم تر است. این شدت از آلودگی هوا خوردن تدریجی سم مهلک است که تبعات آن در چند سال بعد خود را نشان می دهد.
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    51 4
    نظراتو بزن ببینیم چی مگن مردم
    • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
      10 13
      نظرات مردم کجا بود؟ فقط یک مشت معلم بیکار همیشه تعطیل دارند منفی میزنن
  • ناشناس IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    27 26
    وزیر محترم سریعتر رتبه بندی رو اجرایی کنه
  • سیروس مینایی IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    تعطیلی مدارس هیچ تاثیری بر بهبود هوای تهران ندارد و تنها به آموزش کشور صدمه می زند
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    30 97
    شرمتان باد از این تعطیلی های بی دلیل
  • ناشناس IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    132 9
    سلامتی بچه ها از همه چیز مهمتره ولی این رویه تا به کی !؟ چرا کشوری که ذخایر نفت و گاز زیادی داره باید مازوت سوزی کنه و سوخت بی کیفیت تولید کنه!؟ چرا مازوت رو به عنوان هبه به کشورهای دیگه نمی بخشند و سوخت های گران و ارزشمند رو می بخشند و یا با قیمت ۵۰۰ تومان می فروشند ! چرا بساط مافیای این خودروهای بی کیفیت و غیر استاندارد رو جمع نمی کنند!؟ چرا قصد دارید مردم رو به عنوان سرطان و بیماریهای قلبی و... مبتلا کنید با این وضعیت گرانی و کمبود دارو و درمان ! دلیل دشمنی شما با مردم ایران چیست ؟!
    • IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
      16 1
      واقعا گل گفتید. دلیل دشمنی این افراد با مردم ایران چیست؟ چرا میخواهند ایران را به ویرانه تبدیل کنند؟ بزرگترین دشمن مردم ایران درون خاک این کشور زیست میکند.
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    45 62
    مگر مدارس هوا را آلوده کرده اند که تعطیل می‌شود. باید تمام ماشین های شخصی بمانند خانه و اسنپ و تپسی و حمل و نقل عمومی مردم را جا به جا کنند . دور کاری هم اجرا شود تا حمل و نقل عمومی جواب دهد .
  • علی IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    بله سلامت اولویت اول است.این حجم از آلودگی باعث بیماریهای جدی خواهد شد
  • رضا IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    66 5
    با توجه به افت شدید فشار گاز و مازوت سوزی نیروگاهها و همچنین مصرف زیاد برق به خاطر جبران کمبود گاز، از نظر مصرف هر دو انرژی مصرفی تحت فشار شدید هستیم. تنها راه و غیرمنطقی ترین راه برای جبران کمبود این دو، تعطیلی مدارس و ادارات هست. ولی به خاطر عدم مدیریت صحیح و عدم سرمایه گذاری در سالهای گذشته در بخش انرژی، به این فلاکت دچار شده ایم. پس محصلان را به خانه می فرستند تا گاز و برق مدارس قطع باشند. به خاطر وجود این مدیران بی کفایت در مملکت، به خودم می بالم.
  • ناشناس IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    34 78
    تعطیلات باعث افت یادگیری دانش آموزان می شود ،بچه ها بی نظم و تنبل می شن و پدر و مادرها استرسشون زیاد می شه برای جبران عقب ماندگی درسی بچه هاشون ،
  • سپاهان IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    سلامتی بچه ها از هر چیزی مهم تره،پس بهتره اگه نگران تعطیلی مدارس هستند به فکر رفع اساسی خود آلودگی ها باشند البته با اصلاح زیاد سیاستی هاشون.
  • مانی هاشم پور IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    24 2
    تعطیل باشد
  • علی IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    34 2
    بله موافق تعطیلی مدارس در شرایط الودگی ها هستم چون سلامتی بچها خصوصا ابتدائی ها مهم تر است درشرایطی که داروهای تنفسی پیدا نمیشود .
  • مش غلام IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    18 2
    به نظر من در سرما که گاز کم هست و مازوت سوزی ایجاد هوای آلوده کرده، بهتر است که مدارس را یک ماه تعطیل کنند و به دانش آموزان تمرین و تکلیف یک ماهه داده شود و از طرف دیگر امتحانات نهایی را یک ماه دیرتر در خرداد یا تیر انجام دهند.
  • زهره IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    4 17
    سلام کاملا مخالفم این راه لطمه شدید به دانش آموزان است به خصوص کلاس دوازدهمی.....
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    5 15
    بچه ها فقط صدمه میبینن؟ آیا بقیه خاک شش دارن؟ مسخره تر از این تصمیم نداریم چون اگر قرار بود با تعطیلی مدارس آلودگی هوا از بین بره تا الان رفته بود. از وزیر محترم نفت و نیرو بپرسید چرا مازوت سوزی و بنزین خراب از وزیر اقتصاد بپرسید چرا خودروی بی کیفیت از وزیر شهرسازی بپرسید چرا بلند مرتبه سازی در مسیر جریان باد و بستن راه تنفس شهرها به خدا اگر بفهمن من سرمو میدم حاظرم با تک تک آقایون مناظره کنم ببینیم سواد کی بیشتره
  • شیوا سادات مهدیون IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    26 1
    بله سلامتی فرزندانمون حتی از درس خواندشون الویتش بیشتر هست
  • فاطمه IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    5 17
    با توجه به اینکه آلودگی هوا ادامه دار هست،ادامه تعطیلی ها باعث تشدید افسردگی و خستگی بچه ها شده و اثرات غیر قابل برگشت دارد آموزش مجازی بسیار ضعیف انجام میشود
  • رادمهر IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    26 2
    موافقم، سلامتی رو با هیچ چیز نمیشه جبران کرد اگه درس خون باشن، مجازی هم میشه خوند
  • یاسین IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    15 0
    موافقم
  • آدم IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    23 0
    موافقم...شوخی که نیست.سلامتی بچه هامونه...ما خودمون بیرون که میریم سردرد داریم... اما دو تا مورد هست...مشکل آلودگی باید حل بشه.اصل قضیه سر جاشه و نه کسی پاسخگوئه نه مواخذه میشه دوم اینکه من که تخصصی ندارم از روی تجربه و اخبار هواشناسی و آمار شاخص میتونم از آلودگی دو روز آینده خبردار بشم...این مسئولین تصمیم گیرنده چرا زودتر اعلام نمیکنن تعطیلی رو که بچه ها از سن پایین بی تدبیری و بی نظمی اینها رو تجربه نکنن و برلشون نهادینه نشه؟
  • حامدگلشنی IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    15 0
    بله موافق هستم
  • رفیع IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    4 8
    سلام . این بچه ها آینده ساز این مملکتند . همه با سواد و دانش کم دارند بزرگ میشند . آینده این مملکت چی میشه . ترا خدا بفکر باشید و راه حل دیگه ای برای این مشکلات پیدا کنید
  • جبرئیل IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    13 2
    خوب هست اما بچم زیاد خوب یاد نمی گیره من موافقم
  • حسین IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    18 1
    من بو تعظیلی مدار س کاملا موافقم خیلی خیلی ممنون که تعطیل می کنید
  • سید IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    23 0
    اصلا بگیم تعطیلی مدارس در کاهش شاخص تاثیری نداشته باشه ولی آیا به آینده و سلامتی دانش آموزان هم فکر کردیم اگر بخواد مدارس باز باشه ممکن است که دانش آموزان و آیندگان این خاک و بوم دچار بیماری های زمینه ای و حتی سرطان های ریه بشن که قابل قبول نیست
  • 😈 IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    11 0
    دبستان و دوره اول رو نظری ندارم ولی برای دوره دوم باعث افت تحصیلیمون نمیشه ما دیگه همه چیو به موقعش یاد گرفتیم الانم چیزی نمونده یک سال بخونیم تمومه و برنامه داریم آنلاین باشه هم راضیم
  • آرتا IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    14 0
    تا ۲۲ بهمن که هوا ملایم تر بشه بنظرم غیرحضوری بشه بهتره
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    1 3
    مسلمان یس وتحصیل باوسیله ای مثل لب تاپ و گوشی سخت ترازحضوری وآسیب اسکای وبینایی زیادی به می ومحصل واردنمی کنداضافه کنیدعدم شادابی محیط درحضور البته به شرطی معلمان دررده آخربرای رسیدگی شغلی نباشنددرحال حاضرین دلیل ظلم های متعدد به این قشرروحیه علاقه کندی آن ها تخریب شده
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    13 1
    چرا زمان دولت روحانی از این حرفها نمی زدید مگه مدارس و دانشگاه ها دو سال غیر حضوری نبود؟ اون زمان چرا ساکت بودید؟
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    11 1
    موافق هستم چون خیلی ها گاز ندارن حتی بچه هم مرده به دلیل سرما مجازی هم میشه درس خواند
  • علی اصغر حسین پور IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    2 14
    سلام چرا تعطیلی میکنید بع قران الان هیچی یاد نگرفتم
  • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    2 10
    به جای اینکه مدارس رو تعطیل کنید این روز ها پارک کردن خود رو ها کنار خیابان رو ممنوع کنید تا ترافیک روان تر بشه بعضی مغازه دار ها از صبح زود ماشین رو تا پایان شب جلو مغازه پارک می‌کنند انگار که خیابان مال اونهاست .!!!خوب چه اشکالی داره چند روز با ماشین شخصی نیان بیرون؟؟؟
  • باحال IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    9 0
    قطعا موافقم
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    1 4
    کلا در مدارس و دانشگاه‌ها را ببندید تا شاهد پیشرفت را درآغوش بگیرید
  • Hosein IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    1 17
    خیر با تعطیلی مخالفم چرا که از نظردرس بچه ها رو خیلی عقب میندازه تازه باعث افت تحصیلی هم میشه اما خب واقعیت نمیشه خطرات آلودگی هوا رو جدی نگرفت
  • زهرا IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    16 0
    موافقم چون سلامتی بچه ها خیلی مهم است عقل سالم در بدن سالم است
  • سلین IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    20 0
    موافقم جون بچه ها مهم تره بچه من ریه اش مشکل پیدا کرده
  • میترا IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    14 0
    من کاملا موافقم
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    1 12
    نه
  • علی IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    10 1
    بله
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    6 2
    کسی که ۶ کلاس درس خوانده هیچ ارزشی برای آموزش و پروش قایل نیست. بزودی آموزش و پرورش نابود خواهد شد و فرزندان ما نیز نسل نابود شده لنت برباعث و بانیش لعنت
  • مهرسا IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    1 8
    من اصلا موافق نیستم
  • حمید IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    2 11
    خیر بچه ها هیچی یاد نمیگیرند تنبل شدند
  • س IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    14 1
    مدارس باید تعطیل شود چون صبح ها هوا بسیار سرد است و دانش آموزان سرما میخورند
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    4 0
    اگر این شرایط استثنایی بود میشد با تعطیلی مشکل رو حل کرد ولی وضعیت آلودگی هوای ما یک وصعیت دایمی شده و دولتمردان و سران مملکت هم که هیچ راهکاری برای رفع الودگی ندارند بنابراین مثل سایر مشکلات دیگری که برایمان درست کردند و به زور سر نیزه داریم تحمل میکنیم مثل فقر و جمع شدن سفره ( سفره از کوچک شدن دیگه گذشته )حذف سفر و تفریح و گردش و خرید ماشین و خرید خونه و ازدواج وبی آبی و بی گازی و بی برقی و... ........باید این الودگی هوا رو هم قبول کنیم با هاش بسازیم همه اینها از برکت قطار پیشرفته
  • م.م IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    3 14
    باسلام بنده معاون مدرسه هستم.بعد ار تعطیلات کرونا ، متاسفانه آسیب های اجتماعی در نواجوانان در مدارس به حدود ۸۰ درصد رسیده، خشونت فیزیکی را قبلا در مدارس پسراته شاهد بودیم ولی الان خشونت فیزیکی در مدارس دخترانه به شدت افزایش یافته ، افت تحصیلی در دانش آموزان چند برابر شده، اینها از عوامل آموزش های آن لاین و غیر حضوری بوده،،،،خواهشمندم مسئولان فکری کنند. شاید بگویید معلم ها خوشحالند که تعطیل هستند ولی به خدا قسم اگر بدانید از وقتی مدارس باز شده چه بر سر نوجوانان ما آمده حتی نمی توانید لحظه ای فکرش را کنید من معاون می دانم شما نمی دانید.....دلم برای فرزندان شما میسوزد .مدرسه ها را باز کنید تعطیل نکنید...
  • چ IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    13 2
    به نظر من تعطیل کنید تا وضع هوا بهتر شود
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    12 0
    با این سوز و سرما به ما معلمانی که به روستاهای دور دست میریم واقعا ظلمه اگه تعطیل نشه .. اموزش و پرورش همدان تو سرمای ۲۴ درجه فقط مدارس ابتدایی رو تعطیل می کنه
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    14 0
    تا زمانی که مشکل آلودگی حل نشود خروج هر فردی اعم از کودک و نوجوان و بزرگسال از خانه خطرناک است، اگر قرار نیست آلودگی حل شود بهتر است که مدارس غیر حضوری باشند.
  • IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    5 3
    الان چند ساله مدارس تعطیل است چرا باید معلمها حقوق کامل بگیرند اگر قرار است مدارس تعطیل باشد یک سری سی دی برای دروس به دانش آمزان بدهید و معلمان را هم تعدیل کنید
  • قف IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    16 0
    بله موافقم زیرا اکسیژن نیست و فقط داریم سم تنفس میکنیم. وقتی تکنولوژی وجود دارد می‌توانیم از راه تکنولوژی و آنلاین مدرسه برویم
  • علی IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    15 0
    بله با تعطیلی موافق هستم تا وضع هوا بهتر شود بچه ها باید سم تنفس کنند؟
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    12 0
    با غیر حضوری تمام مسولین موافقم اینها خونه بمونن مملکت درست پیش می‌ره آلودگی هوا و غیر حضوری دانش آموزان و مرگ و میر ناشی از آلودگی هوا باعث و بانی آن بی کفایتی و بی سوادی مسولین است.
  • معلم دلسوز IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    16 1
    تصطیل بشه بهتره ،سلامتی مهم تره
  • حسین آذرمی IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    13 0
    بله صد در صد موافقم. سلامتی فرزند از همه چیز مهمتر هست، حتی از درس...
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    4 9
    نه مدارس تعطیل نشد تا دانش آموزان بهترین درس یاد بگیرن
  • حیدری IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    3 6
    سلام به نظربنده اصلا صلاح نیست به نظر من یک جای کار مشکل داردیاضعف شدیداداری یاپشتیبانی ازمعلمین کاردرمنزل یا هم حمایت ازفضای مجازی وگرنه هر ادم عاقلی میدانداگردرفضای مجازی میشد درست یاد گرفت کسی مدرسه نمی رفت مگرگرفتن مدرک تحصیلی
  • عباس IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    2 9
    سلام همانطور که وزیر آموزش وپرورش گفتند این تعطیلی ها باعث افت شدید درسی شده وبه نظر میرسه باید این تعطیلات به نحو مقتضی جبران بشه.
  • حسین IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    12 0
    کلا اگر مجلس و دولت را تعطیل کنند اوضاع بهتر میشود
  • ملت IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    16 2
    تعطیل.شود نود درصد مشکلات خود به خود حل خواهد شد ..
  • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    3 9
    دانش آموزان موافق چون بازم درس نمیخونن. معلمها موافق چون بازم کار نکرده حقوق میگیرن. مادران خانه دار موافق و شاغل مخالف، اونها هم که میخوان با آموزش پرورش ایدئولوژی‌ بدن به خورد بچه ها مخالف. ما هم که بی طرفیم موافق چون صبح کمتر تو ترافیک گیر می کنیم تا برسیم سر کار.
  • IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    1 9
    من یک معلمم متوجه شدم که بعد از دوره های غیر حضوری بچه ها سرکش تر میشن و حرف اینترنت و دیگران رو از معلم بیشتر قبول می کنن و کلا تربیت پذیری شون کمتر میشه بعلاوه ضربه های سنگینی آموزشی که بهشون می خوره دانش اموزام تقریبا نود درصد در یک کلاس میگن که ما هنگام غیرحضوری اصلا درس رو دنبال نمی کنیم و فرمالیته انجام میدیم
  • علیرضا جلالوند IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    14 1
    سلام اگر توضیحات سازمان محیط زیست و وزارت بهداشت مبنی بر خطرناک بودن استنشاق هوای آلوده مورد تایید است بطور قطع باید نه تنها مدارس تعطیل گردد بلکه برای دیگر افراد جامعه که باید در این هوا تردد شهری داشته باشند فکری نمود . بیماری های پدید امده از این آلودگی هزینه های سنگینی بر دوش خود فرد و همچنین جامعه دارد .
  • وثوق طهرانی IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    4 3
    خیر . بچه های ابتدایی بسیار ضربه می خورند
  • ناشناس IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    1 7
    خیر شاد کارایی نداره
  • ناشناس IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    3 6
    خیر شاد کارایی نداره
  • رویا IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    7 0
    خب هر ساله زمستونا هوا آلوده است و گاز نیست به جای تعطیلات تابستونی بیایید تعطیلات زمستونی داشته باشید
  • Hadi IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    10 2
    کسی با تعطیلی موافق نیست ولی با این شرایط آلودگی تعطیلی باید باشه باید برن سمت حل یا کم کردن این مشکل
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    3 9
    خیر
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    6 1
    در صورتی مدیریت صحیح زمان در مدارس صد در صد موافقم حتی همین ساعات موجود هم زیاده. ساعات اموزش حضوری باید متمرکز بر اموزش درس هایی باشه که در اینده به درد فرد میخوره. الان نصف ببشتر‌وقت دانش اموزان در مدرسه به بطالت میگذره.
  • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    3 2
    هرچه متخصصین نظربدن ما تابع هستیم چون تخصصی دراین زمینه نداریم هیچ نظری نمیدیم و باید یاد بگیریم درکاری که تخصصی نداریم نظرندیم
  • مبین IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    9 0
    من موافقم
  • برنامه ریز IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    10 0
    سیستم آموزشی ایران مبتلا به یک بیماری مزمن است و بر اصول و قائده منطقی استوار نیست لذا در این شرایط، غیر حضوری خیلی بهتر و بصرفه تر است. 1-در کجای جهان، اینهمه تعدد مدرسه و تعدد برنامه وجود دارد؟ 2-مدارس شاهد و هیات امنایی کشور، کودک پایه اول ابتدایی هفت ساله را از 8 صبح تا 14 عصر اسیر آموزش های کاملا کنترل شده می سازد. 3-آموزش در مدارس دنیا بر 4 ستون استوار است: الف) طراحی و تدوین محتوای آموزشی که خیلی مهم است ب)اجرای تدریس و آزمایش که قسمت اصلی ماجراست. ج) ارزشیابی یا آزمون که عمدتا از دوازده سالگی شروع می شود د) دادن بازخورد برای اصلاح و بهبود یادگیری * اما در ایران، قبل از اینکه جریان آموزش؛ بصورت عملی، زنده و با آزمایش، انجام گیرد، بلافاصله دادن تکالیف به کودک، شروع می شود یعنی مدام آزمون ، مدام امتحان ، مدام تکلیف که تنش در خانواده را ایجادمیکند تا جایی که دانش آموز اصلا فرصت برای یادگیری مهارتهای فردی و اجتماعی و حتی تبدیل شدن به شهروند نرمال پیدا نمی کند و لذا ماشین وار پیش می رود. 4-زمان آموزش در جهان، برای ابتدایی 3 ساعت در کلاس درس و باقی برای آموزش مهارتهای عمومی و اجتماعی
  • بینام IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    2 8
    بسیار کار خلاف منطق و عقله ... تعطیلی مدارس بچه ها رو تن پرور و تنبل بار میاره .. من خودم تدریس خصوصی میکنم .... خدا میدونه بچه ها هیچی از ریاضیات نمیدونن ... و بخدا اگر این روند ادانه داسته باشه کشور در اینده نزدیک دچار کمبود نیروی کارامد و خلاق میشه و زیانهای جبران ناپذیری میببنه .... ما داریم با این تعطیلیها تیشه به ریشه ایران میزنیم
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    1 8
    مخالف سر سخت تعطیلی مدارس هستم بچه ها واقعا هم از لحاظ آموزش و بیشتر از لحاظ پرورش بسیار آسیب دیده اند امیدوارم تدابیری اندیشیده شود تا تعطیلی آخرین راه باشه
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    1 6
    اصلا تصمیم درستی نیست . با اختلالی که در اینترنت به وجود می آید هیچ وقت درست تحصیل نخواهند کرد فرزندان ما در منزل . با وجود دیگر اعضای خانواده در منزل مخل درس خواندن میشود . منزل یک تعریف دیگر داشته و دارد . مدرسته دیسیپل خاص خود را دارد . استفاده از وسایل الکترونیکی به صورت طولانی اجتماعی بودن و معاشرت با هم کلاسی و معلم ها در محیط را مختل میکند . گوشه گیر و تنبل میشوند و یا حتی چاق میشوند ارتوروز میگیرند . و خانواده ها راحت نمیتوانند کار کنند و باید فرزند خود را به محل کار ببرند .
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    1 1
    بهتر است باتوجه به شرایط جوی و محیطی ادامه تحصیل را در طول سال به تابستان و بهار تغیر دهید تا این قدر اختلال و تاخیر و تعطیل شدن نکشانید همان طور که ازمون کنکور عوض شد و کتاب های درسی عوض شد . زمان سال تحصیلی هم عوض شود با توجه به اقلیم .تا موفق شوند و با شعور و اجتماعی با بیاییند زیر نظر خانواده و مدرسه و دانشگاه .
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    4 0
    تعطیلی مدارس نه به خاطر کاهش آلودگی هوا بلکه برای جلوگیری از آسیب های بالینی است دقیقا به مانند دوران کرونا اینکه سیستم ظرفیت های پزشکی جهت بستری و درمان و همچنین ظرفیت های تولید پاک انرژی ندارد اصلی ترین دلیل بر تعطیلی کرونایی دیروز و آلودگی هوای امروز است بدتر از اینها که باعث دلنگرانی خانواده ها شده است آموزش بر بستر شاد آن هم در اوضاع نابسامان اینترنت است والا در دو سال گذشته مدرسه دخترم با تامین سرور و راه اندازی سایت آموزش های مجازی فوق آلعاده ای بر بستر وب داشتند
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    2 4
    با سلام اگر بمب هسته ای یک شهر را خراب کند تعطیلی آموزش و آموزش غیر حضوری کشور را نابود خواهد کرد . کاهش افت فشار گاز و تعطیلی مدارس بهانه است .وجود آلودگی و تعطیلی مدارس و دانشگاهها بهانه است . هدف نابودی ایران است هر دانش آموز یا دانشجو می تواند هنگام ترک خانه بخاری گازی اطاق خود را خاموش نماید و یا رادیاتور اطاق خود را از مدار خارج کند در نتیجه به جای حداقل 20 بخاری فقط یک بخاری در مدرسه روشن است بجای 20رادیاتور 2 رادیاتور در مدرسه روشن خواهد شد پس با باز بودن و حضوری شدن مدارس صرفه جویی خواهد شد و نه تلف شدن انرژی در مورد آلودگی هم می توان اینگونه بررسی نمود که وقتی شهری الوده است تفاوتی نمی کند که فرد در آپارتمان باشد یا در مدرسه کما اینکه تعطیلی ضمن افزایش ترددهای بی مورد باعث از کار افتادن نیروی موثر کار جهت نگهداری و مراقبت از دانش آموزان و کودکان می شود و آموزشهای غیر رسمی ضمن تخریب شخصیت کودکان عاملی برای عقب ماندگی تحصیلی و شخصیتی در آینده خواهد شد جنگ نرم اینگونه اثر میکند
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    10 0
    به نظر شما آدم باسواد سرطانی بهتره یا آدم بیسواد سالم. من نمی فرستم.
  • محمدرضاجمالی IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    2 18
    نه خوب نیست.ای کاش حوضوری باشه.
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    1 2
    بنده سی سال تجربه تدریس در آموزش وپرورش را دارم .کاهش کیفیت تحصیلی دانش آموزان دریک فرایند بیست ساله رخ داد و اینک نتایج خودرا درسطح کلان نشان می دهد یکی از دلایل آن کرونا وتعطیلی مدارس هست اماموضوع بسیار ریشه ای تر ازاین حرف هاست که می توان به برخی علل دیگر نظیر فرایند جذب معلمان تحت عناوین مختلف به غیر از آزمون سراسری، کاهش کیفی چشمگیر مدیریت های شهرستان و استان و به تبع آن پایین امدن سطوح کیفی کارشناسان، مشکلات استخدام فارغ التحصیلان و رانتی بودن آن، مشکلات برگزاری کنکور سالم، تغییرات پیاپی و نامناسب محتوای دروس ، مشکلات اقتصادی خانواده ها و افزایش تنش های درون خانوادگی که فرصتی برای پرداختن به وضعیت درسی فرزندان را فراهم نمی کند، عدم تغییر فضای مدارس چه دربخش فیزیکی وچه غیر فیزیکی و بروز نشدن آن (بچه خای ما همان فضایی را تجربه می کنند که ما سی سال پیش تجربه کردیم)، شانه خالی کردن آموزش وپرورش از تعهدات و وظایف خود و انداختن بخشی از تعهدات خود به گردن خانواده ها، عدم استفاده از متخصصان واقعی تعلیم وتربیت در تالیف کتب درسی و محتواهای اموزش های ضمن خدمت معلمان و.... که فرصت بیان انها
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    7 0
    باباکلاتعطیلش کنید خیال راحت.
  • . IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    8 0
    موافقم ، دختر من آسم داره و همینطوری هم به سختی نفس میکشه ، چه برسه به اینکه بخوام توی این هوای آلوده بفرستمش مدرسه ، علاوه بر اون برای پایه های بالاتر مخصوصا ، بچه ها به سنی رسیدن که متوجه باشن باید درس بخونن دیگه فشار روشون تاثیری نداره ، اونی که بخوای درس بخونه میخونه ، اونیم که نمیخواد بخوته چه تعطیل باشه چه نباشه نمیخونه ..
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    5 0
    بله
  • پژمان GB ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    8 0
    کاملا موافقم جون بچه های ما که بی ارزش نیست برای یک سری از معلومات که تا آخر عمر به دردشون نمی خورد، چرا باید جون بچه هایمان را به خطر لیندازیم
  • سرباز گمنام IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    8 0
    سلامتی فرزندانمان بسیار ارزشمند است واگر قرار است با آلودگی هوا سلامتی فرزندانمان به خطر بیفتد باید مدارس تعطیل باشد ‌.
  • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    5 0
    آخر یکی نمیاد بگه مسول بحران آلودگی کیه تا دار مجازات آماده کنیم!!!!
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    7 0
    تعطیل کنید کلا
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    6 0
    تعطیل کنید کلا
  • GB ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    10 0
    باتعطیلی موافق هستم اگر این روند پیش بره تا آخر هفته تعطیله
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    1 1
    من مدافع تعطیلی و برکناری این دولت هستم تا دولتی کاربلد بر سر کار آید و کشور و زندگی مردم و اینترنت را از تعطیلی برهاند
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    7 0
    صددرصد موافقم. مدارس ما نه امکانات داره و نه کادر آموزشی
  • عاطفه نظری IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    0 8
    نه موافق تیستم لطفا مدلرس رو باز کنید 18
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    5 0
    در شرایط فعلی وبا بی برنامگی و بی مدیریتی حال حاضر کاملا موافقم برای همه ی بچه های سرزمینم سلامتی رو آرزو میکنم
  • IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    2 0
    تعطیلی مدارس یعنی قطار حرکت پیشرفت
  • IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    3 1
    با تعطیلی مدارس موافقم مشروط بر جذب رانندگان سرویس ها به مراکز دیگر
  • وکیل آینده IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    6 0
    بله موافقم به شدت
  • IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    0 0
    شناور کردن مدارس در مناطق آلوده کشور بطور مثال به جای نعطیلات تابستانی زمستان مدارس تعطیل شود جهت مسافرت هم یک ماه تعطیلی در تابستان کفایت می کند
  • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    0 7
    با تعطیلی مدارس کاملا مخالفم. در ایام کرونا، به شدت به درس بچه‌ها لطمه وارد شده، نه اینکه معلم‌ها برای تدریس کم بذارن، نه! متاسفانه بسیاری از اولیا پس از تعطیلی مدارس و شروع آموزش مجازی، بار سفر می‌بندند و عازم شمال و گردش می‌شن که منجر به بار ترافیکی در محورهای شمالی و آلودگی‌های هوا و افزایش کمبود گاز در آن نواحی خواهد شد.
  • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    0 6
    با تعطیلی مدارس کاملا مخالفم. در ایام کرونا، به شدت به درس بچه‌ها لطمه وارد شده، نه اینکه معلم‌ها برای تدریس کم بذارن، نه! متاسفانه بسیاری از اولیا پس از تعطیلی مدارس و شروع آموزش مجازی، بار سفر می‌بندند و عازم شمال و گردش می‌شن که منجر به بار ترافیکی در محورهای شمالی و آلودگی‌های هوا و افزایش کمبود گاز در آن نواحی خواهد شد.
  • IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    0 6
    با تعطیلی مدارس کاملا مخالفم. در ایام کرونا، به شدت به درس بچه‌ها لطمه وارد شده، نه اینکه معلم‌ها برای تدریس کم بذارن، نه! متاسفانه بسیاری از اولیا پس از تعطیلی مدارس و شروع آموزش مجازی، بار سفر می‌بندند و عازم شمال و گردش می‌شن که منجر به بار ترافیکی در محورهای شمالی و آلودگی‌های هوا و افزایش کمبود گاز در آن نواحی خواهد شد.
  • IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    5 0
    بله کاملا موافق تعطیلی مدرسه هستم
  • مریم IR ۰۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    7 0
    سلام. من شخصا مدرسه توام با بیماری فرزندم نمیخواهم. الودگی هوا هزاران بلا سر بچه ها و ادما میاره. اسیب رسیدن روحی و جسمی ربطی به مدرسه نداره.باید پیشگیری بشه.بچه درسخون حضوری و غیرحضوری یکی هست. اونیکه موافق تعطیلی نیست بفکر راحتی خودش هست که چند ساعت بچه تو مدرسه باشه و خونوادش راحت.از کجا میدونن تو مدرسه هم دارن درس میخونن. از مسئولیت فرار نکنید لطفا. من بهمراه فرزندانم به هیچ وجه واقعا تو این هوا بیرون نمیریم.هم مراعات خودمون هم دیگران رو میکنیم.مرگ‌زود رس باهمین بیماریها و الودگی هواست.اونیکه جسم و روح بچه رو خراب میکنه.همین الودگی و بیحالی و بدبختیهاست نه تعطیلی. کاملا موافق تعطیلی در شرایط الودگی هوا بخاطر خونوادم خونوادت و خونواده ها و کشورم هستم.ایرانی ازاد و اباد .. با جوانانی سالم و شاد..نه فقط سواد
  • ابوالفضل IR ۰۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    4 0
    هفته ای یکروز حضوری باشه.. بس است
  • US ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    8 0
    با تعطیلی کلی موافقم چون هم ترافیک کم میشه و هم آلودگی
  • طباطبایی IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    8 0
    موافقم، زیرا برای حفظ سلامتی بچه ها مدارس غیر حضوری شده است
  • شهلا IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    0 6
    واقعا بچه ها را بیسواد کردید در آینده این مملکت را چه کسی باید اداره کند.
  • محمد IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    6 0
    باتعطیلی مدارس موافقم چون ایشان فکر خودشان هستند نه فکر بچه ها
  • نریمان IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    1 0
    باید نظر نهایی را کارشناسان زبده بدهند؛بدتر از تعطیلات کاش کارشناسان راه حلی برای بلا تکلیفی دانش آموزان به جهت بر گزاری امتحانات امتحانات پیداکنند چرا که الان نه معلوم دانش آموز باید در کلاس حاضر شود ونه معلومه باید برای امتحان مرحله اول آماده شد.اگر واقعا راه حلی جز تعطیلی موقت مدارس وجود ندارد با تمام ضررهای آن تکلیف مدارس را روشن نمایند وفعلا به آموزش مجازی بپردازند وبا مساعد شدن شرایط برنامه های امتحانی را بر گزار نمایند.این کار متاسفانه اعصاب وروان دانش آوزان را پریشان نموده واثرات آن در آینده گریبان گیر خانواده وجامعه می شود.
  • ایرانی IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    2 0
    اگرمدرسه تعطیل بشه بخاطرصرفه جویی گاز والودگی هوا ،کارخوبیه ولی موقتی باشه ،خوبه ولطمه به علم ودانش ،دانش اموز نباید واردبشود
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    7 0
    بله کاملا موافق تعطیلی مدارس هستم با کمال احترام به تمام کسانی که مخالف تعطیلی مدارس هستند عمدتا پدر و مادرهای کارمندی هستند که با تعطیلی مدارس برنامه های کاری خودشون بهم میریزه وگرنه هر آدم عاقلی میدونه که خدای نکرده با بیمار شدن بچه ها چقدر مشکلات خانواده ها تو این شرایط بد خواهد شد پس یک مقدار با مشکلات تعطیلی مدارس کنار بیایم تا درگیر مشکلات بزرگتری نشیم چون همه میدونیم که با رفتن یا نرفتن به مدرسه با این سیستم آموزشی هیچ توفیری در دانش آموختن دانش آموزان ایجاد نمی شود
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    6 0
    نمیدونم مساله به این روشنی سوال داره؟ سلامت و زنده موندن مهمتره یا چهارتا چیزی که تاالان نشون داده به درد جوانان مردم نخورده؟ وقتی هوا آلوده است یا وقتی گاز نیست چاره ای جز تعطیلی نیست وقتی جان بچه های مردم در میان است نظر آموزش و پرورش به درد نخور ما مهم نیست. وزیر رییسی یا معاون محیط زیست اونقدر متوجه نیست که تعطیلی دانش اموزان برای حفظ سلامت انهاست. چرا اصرار دارن به هر نحوی میلیون ها نفر را روانه خیابون کنن و دود و ترافیک و بیماری و مرگ ایجاد کنن!
  • بهنام IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    5 0
    بله
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    0 0
    100 درصد دولت با اظهار موفقیت و روبه جلو بودن کشور لطفا" مسئله زآینده رود و دریاچه اورمیه و آلودگی هوا و تورم افسار گسیخته و بیکاری و مسکن (4 میلیون)و ............. رتبه بندی معلمان (الکی نه کامل و درست) همسان سازی حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری (تامین اجتماعی از جیب ملت الا برکته الله) مشکل آب سوخت و...... بدون گره زدن به برجام یه کمی زودتر حل بفرمایند . ملت با شعور
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    5 0
    من موافقم و همچنین موقعی که مدارس آنلاین میشه بیان آنلاین امتحانات رو بگیرن تا شر این امتحانات لعنتی کنده شه آخه یعنی چی که باید وایساد تا حضوری شه بعد امتحان داد دو ماه تعطیل شده از درس و فلان عقب افتادیم خب این چ کاری واقعا آنلاین بگیرین تموم شه دیگه
  • بهنام IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    6 0
    به شدت موافقم دنیا عوض شده می شه اینترنتی در س خون
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    5 0
    آموزش مجازی مشکل تعطیلی راحل می کند.
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    0 4
    با روند تعطیلی مدارس باید دولت یه مراکزی هم باز پروری مادرانی که از این وضعیت دیوونه شدند بزاره
  • محسن IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    7 0
    با تعطیلات موافقم، باید این نکته رو در نظرداشت که تعطیلی برای سلامتی دانش آموز است مشکل چای دیگه است اگر با این اوضاع بچه ها برن مدرسه مریض بشن که بدتره برای خانواده ها چرا کسی به این موضوع توجه نداره
  • مهدی IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    7 0
    بله با تعطیل شدن مدارس موافق هستم، اگه بر اثیر ذرات هوا بچه سرطان ریه بگیره اوضاع بدتره چرا گسی به این موضوع اهمیت نمیده موقع آلودگی باید مدارس تعطیل باشه حالا شاید آموزش پرورش خوشش بیاد یا نیاد به جای این کار بسر فضای مجازی رو سامان بدن
  • دکترمحمدرضا حاج استکی IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    6 0
    کاملا موافقم چون اگر خدای نکرده بروند مدرسه آسیب به ریه وقلب به خاطر آلودگی هوا وارد می شود و با هجمه وارد کردن باعث جلو گیری یک کار خوب اینها نشوید.
  • مردم IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    0 3
    با سلام .ممنون از نظر خواهی.مجازی وحضوری درکنارهم مناسب است.مزایای آموزش حضوری و روابط بچه ها هم باهم مفید است.
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    0 1
    موضوع آلودگی هوا ، افزایش نرخ ارز ، بحران های اقتصادی و اجتماعی ، مهاجرت گسترده از کشور ، تورم افسار گسیخته ، فرار روزمره سرمایه ها به ترکیه و امارات و کانادا و مسایل جزئی از این قبیل نباید ما را از هدف اصلی که همانا تنبیه خانم های بی حجاب و بدحجاب است بازدارد.لطفا به موضوع حجاب ورود کنید قبل از اینکه کشور به باد برود. حجاب تنها مشکلی است که با زور قابل حل است ، نیازی هم به سوسول بازی هایی نظیر برنامه ریزی و سرمایه گذاری و ... ندارد. پس همین یک کار را که از دستمان بر می آید پیگیری کنید و به نتیجه برسانید.
  • ناشناس IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    9 0
    ممنون از تعطیلی مدارس باعث کم تر مریض شدن بچه ها و خانواده ها هست چون علاوه بر آلودگی هوا بیماری هایی مثل کرونا و آنفولانزا در این فصل زیاد و خانواده هارو درگیر می کنه
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    0 7
    مخالفم چون بچه مدرسه ای دارم اونایی که موافقن بچه ندارن خدا ازتون نگذره که پایه بچه ها مون رو ضعیف می کنین وتو خونه بچه های ما رو زندنی می کنین چه امکاماتی داریم که همین مدرسه و همکلاسی رو هم می خواین از بچه هامون دریغ کنین تهرونی ها ی پول پرست از خود رتضی
  • Hadi IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    7 0
    با غیرحضوری موافقم،البته فقط بخاطر سلامتی بچه ها مون ،اونایی که مخالف تعطیلات هستن خوب بهشون حق میدم چون نود درصدشون شاغل هستن و نمیتونن کنار بچه ها باشن. براشون بهتره در هر شرایطی مدارس حضوری باشه ولی اولویت سلامتی بچه هاست .
  • حسام IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    5 0
    بله مطمئناً چون سلامت بچه ها از همه چیز مهمتره اولاً و ثانیاً بدون تعارف حجم بالایی از ترافیک روزانه که خود عامل آلودگی بیشتر هواست بخاطر باز بودن فیزیکی مدارس هست، از سوی دیگه امروزه دیگه با گسترش فضای مجازی در خیلی از کشورهای دنیا دارن از همین روش های دور کاری استفاده میکنن، بنظر من باید بصورت مدون این موضوع رو در بیاریم یعنی در طی پاییز و زمستان بچه ها هفته ای حداکثر دو روز حضوری برن (مثلا یکشنبه و سه شنبه) و در بهار و اوایل تابستان که مدارس باز هست بصورت کاملاً حضوری.
  • مهدی IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    1 1
    خیر مخالفم مدیریت وجود نداردفقط کنترل میکنند، عاقبت آلودگی هوا ومحیط زیست چه خواهد شد تا کی این وضعیت ادامه خواهد داشت ؟؟؟ ازدولت علیل و بی سواد انتظاری بیشتر از این نیست
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    0 3
    خیر، آموزش و پرورش دیگر برای خانواده ها مرده است.
  • لیلا IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    1 6
    مخالف صد درصد چه هدفی پشت خونه نشین کردن بچه ها هست ؟
  • علیرضا احمدی IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    0 9
    سلام.ایا با تعطیلی مدارس هوا بهتر میشه ...یعنی بچه ها بیرون نمیرن ....ترخدا مدارس وابشه بچه ها سرکلاس میشینن بیرون هم ماسک میزنن پسر خودم کلاس اول به شدت افت کرده دیگه علاقه ای به درس نداره
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    0 0
    نظراتو درج کن دیگه
  • شکراله هراتی IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    0 5
    خیر
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    0 6
    من یک معلم هستم و ساعتی پیش از یک کلاس غیر حضوری میایم بخدا با این اینترنت و امکانات نه من فهمیدم جه گفتم نه بجه ها فهمیدند من جه گفتم
  • کسرا IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    8 0
    باید تعطیل بشه چون سلامت بچه ها مهمه
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    2 2
    بعد از پرداخت هزینه ی گزاف مدرسه غیر انتفاعی و دلخوش شدن به آموزش متفاوت بچه ها متاسفانه مثل همیشه با بی لیاقتی مدیران مواجه شدیم نه راه کاری دارند و نه برنامه ای لعنت بر شما که عمر مارا به فنا دادین و الان صحبت از تعطیلی و به حق بودن اون دارن حال نوبت بچه های ماست خاک بر سر ماکه تو این مملکت بچه دار شدیم مطمئنم که این نظر رو نمی ذارین فقط به مدیران و وزیران مفت خور نشون بدین که چقدر از این موضوع خشم گین هستیم و دلمون می خواد سر به تن هیچ کدومتون نباشه
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    1 0
    همیشه علت و مشکل اصلی فراموش میشه و فقط به معلول پرداخته میشه، بجای این اقدامات انفعالی باید اقدامی جهت رفع آلودگی هوا انجام بشه
  • ریحانه شاملو IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    1 6
    خیر مخالف تعطیلات هستم چون که نباید تعطیل بشه خواهش میکنم که هر کس کهایننظرات رو میخونه هفته آینده لطفا تعطیل نشه خصوصا با این اینترنت ضعیف
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    1 6
    من خودم دانش آموز هستم واقعا دق کردم تو خونه یعنی چی که ۲ دقیقه ی بار به علت سردی یا آلودگی تعطیل میشه خب خونه بشینیم که بدتره
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    2 0
    بله
  • عقل IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    2 1
    ** ای کاش درک کنیم که قرار نیست همه چیز با نظرسنجی معین بشه.** اگر نظرسنجی کردیم و همه گفتن مدارس در آلودگی هوا باز باشه، آلودگی نمیاد بیگه ببخشید؛ من دیگه سلامت بچه های شما رو به خطر نمی‌ندازم! یه شورایی با نظر کارشناسی و علمی نتیجه گرفته با توجه به میزان آلودگی بعضی از افراد نباید از خانه بیرون بیایند. به جای اینکه نظر کارشناسی رو تخطئه کنیم، باید فکری به حال آلودگی کنیم. افلا تعقلون؟!
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    2 0
    خوب این داستان ادامه داره اینطور که معلومه هر سال دریغ از پارسال خوب مدارس رو نه ماه اول سال دایر کنن زمستان تعطیل!
  • یکی ولی دانش آموز IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    8 0
    ۱ اینکه بچه ها سلامتی‌شان از هر چیزی مهم تر است ۲ بله تحصیل آنها هم مهم است اما وقتی هوا آلوده است آنها دارند سم تنفس می‌کنند. پس بهتر است غیر حضوری کنید تا وضیعت هوا بهتر شود
  • اصغر عبدی IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    10 0
    با تعطیلی مدارس در این شرایط موافق هستم . تا آسیب غیر ممکنی به بچه ها وارد نشود .چون در این آلودگی هوا درصد خوش و یادگیری هم پایین می آید و از نظر بدنی هم صدمه های غیر قابل جبرانی می افتد اولویت سلامتی بچه ها هست عقل سالم در بدن سالم هست .لطفا در مورد آمار کشته شدگان سویه جدید هم اطلاع رسانی کنید .
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    0 6
    خیلی تصمیم چیپ و افتضاحیی هست توسط مسئولین که آموزش بچه ها هیچ اهمیتی براشون نداره و انگار عمداً میخوان جامعه در جهل باشه .
  • آرین قاسمیان IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    10 0
    بله موافق هستم .
  • حسین IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    12 0
    بت تعطیلی مدارس موافقم
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    2 9
    کاملا مخالف هیچ تاثیری نداره
  • باربد IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    15 0
    موافقم - چرا که سلامتی دانش آموزان از هر چیزی مهمتر است.
  • زهرا IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    11 0
    موافقم سلامتی بچه هامون مهم تر از افت تحصیلی شون است.
  • تارا IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    10 0
    موافقم افت تحصیلی رو میشه جبران کرد ولی سلامتی شون به خطر بیوفته نمیشه جبران کرد .
  • کسی IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    9 0
    سلام بله موافق هستم ، تا اخر سال هم بشه اکیه برای ما تا هرچقدر طول بکشه اکیه
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    0 9
    مخالففففففففف
  • رزا IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    0 14
    من با تعطیلی مدارس موافق نیستم بچه ها برن مدرسه بهتر است
  • نسیم IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    13 0
    با سلام اول از همه سلامت بچه ها مهمترین چیزه . آموزش را در خونه هم میشه داد ... الان دیگه تو اینترنت هر چی بخوای سرچ کنی از آموزش دورس بچه ها هست و براحتی میتونن درس بخونن . اما متاسفانه آموزش و پرورش ما از پایه دچار مشکل بوده و هست . بجای اینکه به فکر راهکاری باشند که هوا اینجوری آلوده نشه فقط به فکر تعطیلی مدارس هستن که بشه یا نشه و به هیچ عنوان به فکر سلامتی مردم نیستن . من مخالف بازگشایی مدارس در این هوا هستم چون فوق العاده خطرناک هست و باعث مشکلات قلبی و ریوی در کودکان میشه و جبران ناپذیره البته اگه مسئولین براسون مهم باشه .
  • امیر IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    9 0
    موافقم
  • قادری IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    14 0
    با این شرایط الودگی تهران و کمبود گاز کلاس حضوری جنایتی هست که فقط یک احمق میتونه تصمیمش رو گرفته باشه
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    12 0
    تعطیلی موقع آلودگی هوا کاملا درست‌ چون با سلامتی مخصوصا بچه ها ارتباط مستقیم داره
  • ف،م IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    12 0
    انلاین خیلی بهتره خیالمون راحت که بچه‌ها بیمار نمیشن حداقل واگر مثل زمان مدرسه براشون زمان بزارید و محدوده زمانی بزارید بهترین بازده اموزشی را تحویل میگیریم
  • ناشناس IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    6 1
    مشکلی نداریم و داریم درس ها را یاد میگریم
  • ندا IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    16 0
    خدا کنه غیر حضوری بشه تعطیل کنن..مخصوصا ابتدایی ها آخه من خودم واقعا مادرم این زجر غیر حضوری می کشم ولی بچه ها با مدرسه رفتن مریض میشن تو این آلودگی ویروس همه چیزخدا کنه تا بعد از عید غیر حضوری بشه...کلا بچه ها همش دکتر بودن تا مدرسه —
  • بابک IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    2 8
    اگر باز باشد بهتر است اما در این شرایط نا سالم هوا و رعایت نکردن بعضی از اولیا که فرزندان بیمار خود را به مدرسه راهی می‌کنند باید راهی و فکری کرد و از مسئولین محترم مدارس خواست از ورود دانش آموز بیمار به مدرسه جدا جلوگیری نمایند
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    0 13
    سلام وقتتون بخیر لطفا ازتون خواهشمندمیم مدارس حضوری کنید من کاملا با تعطیلی های مدرسه مخالفم شهر ما الودوی نداره خداروشکر ولی جرا باید بخاطر افت فشار از درسامون جا بمونیم دوسال بخاطر کرونا کشیدم باز بخاطر افت فشار هم بکشیم اخه ما داشن اموزا چه گناهی کردیم برای هر موضوعی اول مدارس و تعطیل میکنن
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    0 18
    خواهش میکنم حضوری کنید ما هیچی از کلاس مجازی متوجه نمیشویم لطفا تنها خواهش همینه ما تو استان خراسان شمالی هستیم چرا باید بخاطر افت فشار تعطیل بشیم اخه الودگی هم که خداروشکر نداریم اخه چرا پس تعطیلیم
  • ماندانا IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    1 15
    من کاملا مخالف تعطیلی هستم چون فوق العاده روی درس بچه ها تاثیر منفی میزاره من خودم کادر آموزش هستم وتاثیر منفی تعطیلات کرونا رو روی بچه ها به طور ملموس میبینم خواهشا تعطیل نکنید
  • بنده ی خدا IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    13 0
    با تعطیلی مدارس کاملا موافقم
  • ماهان IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    11 0
    بله موافق هستم سلامتی بچه م که مشکل آلرژی داره از درس و مدرسه برام واجب تره
  • زهرا IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    14 1
    با سلام بله موافق تعطیلی هستم سلامتی فرزندم اولویت است و حضوری نمیفرستم
  • ابراهیمی IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    16 0
    سلام و وقت بخیر من با تعطیلی موافقم اگر چه آلودگی کم نمیشه ولی حداقل سلامتی بچه ها به خطر نمی افتد
  • مهدی IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    9 1
    کلا تعطیلات زمستانی بشود و هوا هم خوب شد تعطیلات هم تمام لسود و اینکه کلاس درس ار ساعت۸.۵ صبح شروع بشهتا ترافیک هم نباشه چهخبره صبح بچه ها رو از ساعت ۶ بیدار کنیم
  • بوبتب IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    15 1
    هوا واقعا خیلی کثیف برای چی مدارس باز شده
  • امید خ IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    9 9
    خیر
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    20 1
    بله کی به نظر ما اهمیت میده جون بچه هامون برای کسی مهم نیست
  • معین IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    15 1
    البته که موافق هستم سلامتی دانش آموزان و تمام مردم از درس و همه چیز واجب تر است البته آموزش مجازی انقدر هم بد نیست که دوستان میگن دانش آموز باید تلاشش رو بیشتر کنه با تشکر از شما...
  • نهال IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    15 1
    سلامتی بچه ها بیشتر برامون مهمه درس تو خونه انلاین میخونن و خودمون هم بهشون یاد میدیم آیا اگر خدایی نکرده برای بچه ها اتفاقی بیفته دولت جوابگو هستش دوات ابن وسط مدارس تعطیل میشه وما ضرر میکنن به فکر جیب خودشون هستن نه مردم
  • ناشناس IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    16 1
    غیر حضوری باشه بهتره تنفس هوای آلوده بعدها صدمات جبران ناپذیری وارد می کند
  • ابوالفضل IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    12 1
    موافقم
  • ایمان فتوتی IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    14 1
    بله که موافق هستیم. دوشنبه هم نباید حضوری میشد با این حجم آلودگی و وضعیت کرونا. بیماری یک دانش آموز کل خانواده رو درگیر میکنه و کودکان ناقلان خطرناکی هستند
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    11 1
    موافقم
  • سیداکبر رضوی IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    1 21
    به هیچ وجه مدارس تعطیل نشود.چون تعطیلات رسمی داریم و کافی است. بچه ها شیر بخورند مثلا کسی در کوره کار می کند یا آزمایشگاه می باشد.تعطیل می شه! البته کلاس اول قدری سخت می شود.البته با تغذیه می توان جبران کرد و با صرفه جویی و طب جدید و سنتی با هم هماهنگ بشوند. مثلا شیر را تنها بخورند بدن سرد و افسرده می شوند.
  • ناشاس IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    14 2
    به خدا من یه زن ۵۱ ساله هستم، بیماری زمینه ای هم ندارم ، ولی تو روزهای آلوده وقتی اجبارا برای خرید و کارهای ضروری میرم بیرون ، شب از شدت سرفه خوابم نمی بره و مجبورم حتما دارو استفاده کنم، درسته که تعطیلی به دانش آموزا ضربه میزنه ، ولی فکر اینکه در سالهای آینده یه تعداد زیادی جوان داریم که دارای مشکلات شدید ریوی و تنفسی هستن واقعا آزار دهنده است . متاسفانه ما عادت نداریم به آینده نگاه کنیم .
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    10 0
    اگر شیوه تدریس درست باشه فرقی نمیکنه مشکل تدریس که معلما بخوبی نمیتونن
  • نعیمه IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    18 1
    باید همه ی مدارس غیر حضوری شود،چون هم کرونا هستش وهم آلودگی هوا،اگر بچه ها ی ما مریض شوند کی پاسخ گو خواهد بود،اقای وزیر پاسگخو خواهدبود،ایشون خودشون نوه ندارن ،که این مسئله براشون بی اهمیت هستش،باید حتماً بچه‌ها ی ما خدایی نکرده کرونا بگیرن تا مسئولین به فکر بیفتن
  • اسما IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    20 2
    بله موافقم تعطیلی مدارس هستم چون این آلودگی هوا سم رو وارد ریه های دانش آموزان می کند ما بچه هامون رو که از سر راه نیاوردیم،مریض بشن که پاسخگو خواهد بود.
  • علیرضا IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    17 1
    به نظر من سلامتی بچه ها مهمتر از درس های الکی مدرسه هاست . اگر در این هوا بچه ها به مدرسه برن خدای نکرده در سالهای بعد دچار مریضی های مختلف میشون . من اصلا موافق باز شدن مدارس در این شرایط نیستم . من حاضر نیستم مثلا پسرم دو تا درس فارسی و ریاضی رو بخونه ولی از طرفی این سم هوا رو توی ریه هایش بفرسته.
  • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    30 1
    مدرسه ها باید تعطیل باشد
  • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    42 2
    مدرسه ها باید تعطیل باشد

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین