فعالیت سامانه بارشی در اصفهان از روز پنج‌شنبه/احتمال بارش برف

سامانه بارشی در استان اصفهان از روز پنج شنبه مجددا فعال می شود و امید می رود برای ساعتی هم که شده، هوای شهر اصفهان پس از دو هفته رنگ پاکی و نشاط به خود ببیند.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، هواشناسی اصفهان برای روز پنچ شنبه هشدار هواشناسی سطح زرد صادر کرد.

بر این اساس زمان شروع فعالیت سامانه از روز پنجشنبه خواهد بود و تا اواخر روز جمعه این وضعیت ادامه دارد، منطقه در اکثر مناطق استان به ویژه غرب و جنوب استان در روز پنج شنبه و در روز جمعه شمال و شمال غرب استان به ویژه ارتفاعات خواهد بود.

آسمان اکثر مناطق قسمتی تا نیمه ابری و مه رقیق پیش‌بینی می‌شود و در مناطق مستعد شمال استان احتمال بارش پراکنده و خفیف برف وجود دارد و بارش برف به ویژه در شمال غرب و شمال استان محتمل است.

در این راستا هواشناسی اصفهان نسبت به لغزندگی سطح جاده ها، اختلال و کاهش دید در جاده‌ها، افزایش مصرف حامل های انرژی، احتمال خسارت به صنعت کشاورزی هشدار داده است.

احتیاط در تردد، اجتناب از هرگونه فعالیتهای کوهنوردی و صعود به قله ها، استفاده از امکانات و وسایل ایمنی در خودروها، جمع‌آوری دامها در مراتع و مناطق کوهستانی، آمادگی ارگان های امدادی جهت کاهش خطرات احتمالی ، مدیریت حامل انرژی ، کنترل دما گلخانه ها و مراغداریها توصیه می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1723616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =