برگزاری جشنواره جوان برتر ایران زمین دراستان چهارمحال وبختیاری

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری از برگزاری جشنواره جوان برتر ایران زمین در استان خبر داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، موعود بنیادی فردرخصوص جشنواره جوان برتر ایران زمین گفت: این جشنواره امسال در هفته جوان طی روزهای ۱۱ تا ۱۷ اسفندماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: هدف از این جشنواره، معرفی الگوها و تجلیل از جوانان برتر ۱۸ تا ۳۵ سال با هدف زمینه‌سازی برای توسعه ارزشهای متعالی و روحیه فداکاری و ایثار، خلاقیت، افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده، تقویت ایمان، روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی، حمایت از فعالیت‌های هویت آفرین، تقویت روحیه تحقیق، ابداع و ابتکار، الگوسازی مناسب، شناسایی و ارزش نهادن به اندیشه های سازنده جوانان ایران اسلامی خواهد بود.

بنیادی فرد با بیان اینکه این جشنواره در محورهای فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی برگزار می شود، اظهار کرد: موضوعات این جشنواره قرآن، ادبیات، فیلم، موسیقی، کنشگر فعال رسانه، هنرهای تخصصی، خادم اهل بیت(ع)، کارآفرینی، دانش بنیان، ورزش، فعال اجتماعی، جوان خاص معلول است.

وی اظهار کرد: طبق شیوه نامه میبایستی گزینش جوانان مطروحه از فرآیند دستگاههای اجرایی (محور اصلی) و با همکاری دستگاههای اجرایی(همکار مشاور) و نهایتا بررسی مستندات ارائه شده در هیأت داوری استانی و ملی انجام شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1723823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =