ایسنا نوشت:

رییس سازمان لیگ فوتبال با هشدار دوباره به مسئولان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: این دو باشگاه برای معرفی اعضای هیات مدیره و روسای مجامع‌شان تنها تا فردا شب فرصت دارند.
عزیز محمدی با بیان اینکه دو باشگاه پرسپولیس و استقلال باید تا فردا شب اعضای هیات مدیره و رییس مجمع‌شان را معرفی کنند، درباره ضعف مدارک دیگر باشگاه‌های لیگ برتری اظهار کرد: باشگاه‌ها برای ما مدارکی را ارسال کرده‌اند که با نواقصی به شرح زیر همراه است: باشگاه راه آهن هنوز گواهی تایید نور استادیوم و تصاویر مربوط به جایگاه خبرنگارانش را برای ما نفرستاده است. باشگاه‌های ملوان و داماش نیز تصاویر مختلفی از اصلاحات انجام شده در استادیوم‌های شهید عضدی رشت و تختی انزلی را برای ما نفرستاده‌اند.
وی ادامه داد: باشگاه صبا نیز تصاویر جایگاه خبرنگاران و ورودی عکاسان ورزشگاه یادگار امام (ره) و نیز گواهی نور استادیومش را تحویل نداده است. باشگاه سایپا هم در بخش ارسال تصاویر اصلاحات و گواهی نور استادیوم انقلاب کرج نقص دارد. باشگاه مقاومت سپاسی شیراز هم باید تصاویر اصلاحی استادیومش را بفرستد. همچنین تراز مالی باشگاه مس سرچشمه هم هنوز به دست‌مان نرسیده است. درباره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال هم بار دیگر تاکید می‌کنم که اعضای هیات مدیره و روسای مجمع‌شان هرچه زودتر باید معرفی شوند تا بتوانیم صبح زود دوشنبه این هفته آن‌ها را برای AFC ارسال کنیم. این بدان معناست که باید تا فردا شب اعضایشان را مشخص کنند. مسئولان این دو باشگاه قول داده‌اند که این کار در فرصت باقی مانده انجام شود و ما همچنان منتظریم.
وی درباره اخبار ضد و نقیضی مبنی بر اینکه AFC مهلت دوباره‌ای را برای ارسال مدارک باشگاه‌ها به سازمان لیگ ایران داده، تصریح کرد: در آخرین نامه‌ای که سوزوکی برای ما فرستاده آخرین مهلت تاریخ 12 سپتامبر (21 شهریور ـ پس فردا) عنوان شده است و ما تنها تا این زمان مهلت داریم مدارک را به صورت کامل برای کنفدراسیون فوتبال آسیا بفرستیم.
عزیز محمدی با اشاره به تعامل خوبی که سازمان لیگ با تیم ملی دارد، خاطرنشان کرد: هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر 8 و 9 مهرماه برگزار می‌شود و تیم ملی می‌تواند تمرین‌هایش را از روز 10 مهرماه آغاز کند. با این برنامه آن‌ها می‌توانند برای بازی تدارکاتی احتمالی که در 14 مهرماه (6 اکتبر) خواهند داشت، آماده شوند.
رییس سازمان لیگ، پیش‌بینی کرد که درگیری تماشاچیان در حاشیه‌ی داربی به مراتب کمتر از درگیری‌های گزارش شده در جریان بازی جمعه شب استقلال و تراکتورسازی باشد و در این باره توضیح داد: سال‌هاست داربی با برنامه‌ریزی و نظم قابل قبولی برگزار می‌شود و تماشاگران هم هیچ درگیری‌ای با هم ندارند، لذا برگزاری بازی استقلال و تراکتورسازی، شرایطی سخت‌تر از برگزاری داربی را داشت.
عزیز محمدی درباره تقسیم‌بندی سکوهای استادیوم آزادی برای داربی جمعه (25 شهریور) به ایسنا گفت: پرسپولیس در داربی رفت میزبان است اما طبق برنامه‌ریزی و توافق انجام شده، سکوهای استادیوم آزادی در هر دو بازی به تعداد مساوی به هواداران دو تیم اختصاص داده خواهد شد. این تقسیم بندی باعث می‌شود نیمی از سکوهای روبروی جایگاه به پرسپولیسی‌ها و نیمی دیگر به استقلالی‌ها اختصاص داده شود. ضمن اینکه ما به منظور جلوگیری از احتمال درگیری هواداران دو تیم، سکوی خالی میان آن‌ها نخواهیم داشت و ورزشگاه آزادی در داربی امسال می‌تواند شاهد حضور انبوهی از تماشاگران در تمامی سکوهای ورزشگاه باشد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 172434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =