امروز عرصه اطلاع‌رسانی به کنشگران دغدغه‌مند نیاز دارد

حجت الاسلام و المسلمین «صادق خوئینی» مدیر حوزه علمیه البرز در نشست خبری که به مناسبت افتتاح دفتر خبرگزاری حوزه در این استان برگزار شد، رسالت این خبرگزاری را بیان خبر در قالب هنر با هدف روشنگری و ایجاد حس خوبِ امیدواری در مردم ذکر کرد.

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ حجت الاسلام و المسلمین «صادق خوئینی» عصر پنجشنبه در نشست خبری که با حضور حجت‌الاسلام ‌والمسلمین «محمدرضا برته» سخنگوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه در سالن گفت‌وگوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار شد، با بیان اینکه زبان دین زبان هنر است، گفت: زمانی که زبان و ادبیات عرب در اوج بود، خداوند مفاهیم دینی را در قالب هنر ارائه داد و امیدوارم این خبرگزاری نیز با پیوست هنری اخبار را پوشش دهد.

مدیر حوزه علمیه استان البرز ادامه داد: اگر بناست خبری تولید شود باید در یک قالب زیبا و شکیل ارائه شود، ضمن اینکه تمام مرحله سلامت را گذرانده باشد تا بتواند با مخاطب ارتباط برقرار کند.

وی با بیان اینکه آموزش سواد رسانه‌ای به خبرنگاران در خبرگزاری حوزه بسیار مورد تاکید قرار دارد، گفت: یکی از مهم‌ترین دغدغه ما در امر تربیت نیروی انسانی در این خبرگزاری توجه به قشر بانوان و دغدغه آنان بوده که سبب شده تعداد قابل توجهی از بانوان در این زمینه به سایر فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی اضافه شوند.

حجت الاسلام و المسلمین خوئینی با بیان این مهم که امروز بیش از هر چیز در عرصه اطلاع‌رسانی به کنشگران دغدغه‌مند نیاز داریم، خاطرنشان کرد: امام جماعت در هر مسجد می‌تواند یک کنشگر واقعی باشد که با انتقال یک خبر خوب از دستاوردها و اقدامات انجام شده می‌تواند حس خوب امیدواری را به جامعه منتقل کند.

وی ضمن انتقاد از عدم اطلاع‌رسانی اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های مختلف گفت: طلاب جوان در حوزه‌ها و عرصه‌های مختلف به افتخارات زیادی نائل شده‌اند که متاسفانه به دلیل ضعف در اطلاع‌رسانی این دستاوردها دیده نشده است. لذا خبرگزاری حوزه تلاش دارد با رفع این خلأ و بیان اقدامات موثر و موفقیت‌های آحاد مردم به انتقال حس خوب به جامعه بپردازد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1724419

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =