دستگیری سرکرده باند سارقان منزل در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری سرکرده باند سارقان منزل با اعتراف به ۵۰فقره سرقت در قزوین و استان‌های هم‌جوار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سردار علی ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان قزوین در تشریح این خبر اظهارکرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در استان و ایجاد نارضایتی عمومی در این خصوص، کارآگاهان پلیس آگاهی استان بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

او افزود: ماموران با به کارگیری شگردهای پلیسی و انجام اقدامات فنی، پی به دست داشتن یکی از سارقان حرفه ای در این سرقت ها برده و محل تردد وی را تحت نظر قرار دادند.

سردار ابراهیمی گفت: پس از تعقیب و مراقبت‌های شبانه‌روزی، مخفیگاه این سارق در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی، متهم در اقدامی غافلگیرانه توسط ماموران دستگیر و به پلیس آگاهی استان قزوین منتقل شد.

این مسئول با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات اولیه پلیسی به ۵۰فقره سرقت منزل با همکاری ۲نفر از هم‌دستان خود در قزوین و استان‌های هم‌جوار اعتراف کرده، خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان بیش از هزار قلم اموال سرقتی اعم از طلاجات، لوازم و اشیا قیمتی و گران‌بها، ۳جفت پلاک جعلی خودرو و ۲دستگاه خودرو سواری کوئیک و ساینا کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه اعضای دیگر این باند هم توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شناسایی و تلاش‌ها برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد، یادآور شد: با توجه به جابه‌جایی مکرر این سارقان و انجام سرقت در استان‌های مختلف، هموطنانی که منازل آن‌ها در قزوین و استان‌های همجوار مورد سرقت قرار گرفته می‌توانند برای شناسایی سارقان و اموال خود به پلیس آگاهی قزوین مراجعه کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1724644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =