۰ نفر
۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸
دو پنالتی فرهاد مجیدی را دیوانه کرد!

ورزش سه نوشت: تیم فوتبال اتحاد کلباء در دیداری عجیب و با دو ضربه پنالتی، پیروزی 2 بر صفر را با تساوی 2 – 2 عوض کرد.

در اولین هفته از دور برگشت رقابت‌های لیگ امارات موسوم به ادنوک لیگ، البطائح در استادیوم خانگی خود میزبان اتحاد کلباء بود و درحالی‌که این دیدار تا دقیقه 84 با برتری دو بر صفر تیم مجیدی در جریان بود، نهایتا با تساوی 2 – 2 به پایان رسید.

این بازی درگیرانه بیشتر در میانه میدان دنبال می‌شد تا اینکه بالاخره در دقیقه 33 قفل دروازه‌ها باز شد. روی ارسال خوب الکساندر چیکالداو به دهانه دروازه، دنیل بسا با یک ضربه دیدنی رباح ماجری توپ را به تور دروازه البطائح چسباند و تیمش را پیش انداخت.

در نیمه دوم چیکالداو توانست یک گل دیدنی را وارد دروازه میزبان کند. کلباء پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه کاشته شد که شلیک دیدنی الکساندر چیکالداو با برخورد به زیر طاق دروازه البطائح، پشت خط دروازه فرود آمد و به درون زمین بازگشت که کمک داور به درستی این صحنه را گل دوم کلباء اعلام کرد.

در ادامه چیکالداو می‌توانست اختلاف را به عدد سه برساند. یک ارسال از سمت راست و توپی که جلوتر از نقطه پنالتی به این بازیکن رومانیایی رسید، با یک شوت محکم همراه شد، اما زاید احمد، سنگربان البطائح، با واکنشی دیدنی توپ را راهی کرنر کرد.

تیم میزبان سرانجام در دقیقه توانست در دقیقه 84 به گل برسد. روی شوتی که توسط سنگربان کلباء دفع شده بود، توپ مقابل سوکو گاساما قرار گرفت که تکل عبدالعزیز حمد منجر به سرنگونی این بازیکن شد. در شرایطی که به نظر می‌رسید کمک داور ابتدا آفساید اعلام کرده، اما این صحنه به VAR رفت و داور یک خطای پنالتی به سود البطائح اعلام کرد. ژوائو پدرو پشت این توپ ایستاد و آن را به گل تبدیل کرد.

اما این پایان کار نبود. چرا که عبدالعزیز حمد مدافع اتحاد کلباء که شب بدی را سپری می‌کرد، باز هم و در دقیقه 90+3 به روی سوکو گاساما مرتکب خطای پنالتی شد. این صحنه ابتدا یک خطای چسبیده به محوطه جریمه اعلام و مدافع کلباء نیز با کارت قرمز اخراج شد. اما داور پس از مشورت با کمک داور ویدیویی، یک خطای پنالتی دیگر به سود البطائح اعلام کرد و لورنسو این پنالتی را وارد دروازه کلباء کرد.

در نهایت این دیدار که تا دقیقه 84 با پیروزی دو بر صفر تیم مجیدی در جریان بود، با تساوی 2 – 2 به پایان رسید.

یشتر بخوانید:

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1724798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =