در پی زلزله ۵.۹ ریشتر خوی: هلال احمر در آماده باش / مدارس غیرحضوری شد

زلزله شدید خوی، مدارس را غیرحضوری کرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، زلزله به قدرت ۵.۹ ریشتر خوی را لرزاند.

مدارس غیر حضوری شد

پایگاه اطلاع رسانی آموزش وپرورش آذربایجان غربی، به جهت وقوع زمین لرزه خوی در روز شنبه و همچنین استمرار پس‌لرزه های نسبتاً شدید، با مد نظر قرار دادن مخاطرات احتمالی آتی ناشی از خروج دانش‌آموزان به هنگام وقوع پس‌لرزه‌ها، آموزش در مدارس این شهرستان در تمامی مقاطع تحصیلی (دولتی و غیردولتی)؛ طی روز یکشنبه ۹ بهمن ماه، بصورت مجازی و در بستر سامانه شاد، استمرار می یابد.

هلال احمر در آماده باش

صادق محمودی با اشاره به وقوع زلزله ۵.۹ ریشتری در شهرستان خوی گفت: در ساعت ۲۱:۴۴ امروز زلزله‌ای به بزرگی ۵.۹ ریشتری شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی را لرزاند. این زلزله در عمق هفت کیلومتری از سطح زمین رخ داده و در مناطق مختلفی از استان‌های آذربایجان غربی و شرقی احساس شده است.

وی با بیان اینکه تیم‌های ارزیاب جمعیت هلال احمر به مناطق متاثر از زلزله اعزام شده‌اند، گفت: بررسی این تیم‌ها آغاز شده و گزارش آن اعلام خواهد شد.

اعزام تیم‌های ارزیاب

امیر عباس جعفری مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌غربی با اشاره به وقوع زمین لرزه ۵.۹ ریشتری شنبه ۸ بهمن ماه که در ساعت ۲۱ و ۴۴ دقیقه در عمق ۷ کیلومتری در خوی به وقوع پیوست، افزود: جلسه مدیریت بحران تشکیل و تیم های ارزیاب به مناطق زلزله زده اعزام شده و به محض کسب اطلاعات تکمیلی، موارد اطلاع رسانی می شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1724830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =