دستیابی به رشد اقتصادی در عصر تکنولوژی از مسیر اقتصاد دیجیتال است

استاندار سمنان گفت: رشد اقتصادی در عصر تکنولوزی در گروه توجه به اقتصاد دیجیتال و فاصله گرفتن از اقتصادی سنتی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان؛ سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان در جلسه ستاد توسعه اقتصادی دیجیتال سمنان گفت: زیرساخت ها در راستای توسعه اقتصاد دیجیتال در استان به خوبی فرآهم شده است که در این راستا باید بکوشیم‌ تا استان سمنان در حوزه اقتصادی دیجیتال در کشور پیشرو باشد.

وی افرود: در بحث شعار سال، استان سمنان توانست از جهت کمیت و کیفیت در حوزه شرکت های دانش بنیان اقدامات موثری را انجام دهد.

هاشمی عنوان داشت: بسیاری از فرهیختگان و نخبگان امروز به این نتیجه رسیده اند که در عصر تکنولوژی و جهان امروز باید به صورت ویژه به اقتصاد دیجیتال توجه کنیم.

استاندار سمنان تصریح کرد: در نقاط مختلف استان در راستای توسعه کشت گلخانه ای برای مدیریت منابع و ساماندهی مصرف آب در استان با خروجی و بهره وری بهتر در دستور کار قرارگرفته است.

وی خاطر نشان کرد: انشالله به جهت نزدیکی به مرکز کشور، وجود زیرساخت های فناوری و وجود دانشگاهیان و نخبگان، بتوانیم استان سمنان را به عنوان استان پیشرو در امر اقتصاد دیجیتال در کشور معرفی کنیم.

استاندار سمنان گفت: اعتباری برای امر اقتصاد دیجیتال توسط نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه از مرکز پیگیری و تخصیص یافته که ضرورت دارد پیگیری ها برای جذب این مهم توسط دستگاه های عضو ستاد در دستور کار قرار گیرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1725304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =