طرح زوج و فرد از 23 بهمن در کرج اجرا می‌شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از اجرای طرح زوج و فرد خودروها از 23 بهمن تا پایان سال در مرکز استان خبر داد و گفت: این طرح از 23 بهمن ماه در شهر کرج از ساعت 15:30 الی 21 اجرا شده و تا پایان سال نیز ادامه دارد.

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ احمد افضلی با بیان این مطلب در سومین جلسه راهبری کاهش تصادفات استان که با حضور اعضای جلسه در سالن شهدای البرز استانداری برگزار شد، اظهار داشت: این طرح با هدف انتظام بخشی به تردد وسایل نقلیه و کاهش ترافیک در هسته مرکزی شهر کرج با توجه به ایام پایانی سال که با حجم بالایی از ترددها مواجه هستیم، اجرا می‌شود.

وی افزود: در این راستا از شهروندان درخواست می کنیم ضمن همکاری با عوامل خدوم راهنمایی و رانندگی از تردد در محدوده های مشخص شده خودداری کنند.

افضلی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه با اجرای این طرح حدود 40 درصد از ترافیک شهر کرج کاهش خواهد یافت، خاطرنشان کرد: بر اساس آمار اعلام شده از سوی پلیس راهور، 78 درصد از تصادفات جرحی و فوتی مربوط به عابرین پیاده است که باید به صورت جدی از سوی شهروندان مورد توجه قرار گرفته و همکاری لازم را با مسئولان ذیربط داشته باشند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز همچنین از شهرداران شهرهای استان خواست نسبت به افزایش سطح ایمنی معابر و گذرگاه ها، نصب حفاظ و همچنین نصب دوربین ثبت تخلفات و پایش تصویر اقدام کنند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1725513

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =