سفرکارت علی بابا یکی از متمایزترین هدایای سازمانی نوروز

هدیه سازمانی به مناسبت‌های مختلفی استفاده می‌شود. این هدیه باید با جایگاه، رتبه و سطح سازمان‌های ارائه دهنده همخوانی داشته باشد. همچنین گزینه مناسبی برای گیرندگان باشد. یعنی امکان بهره‌مندی از هدیه برای دریافت کنندگان فراهم باشد.

هدایای سازمانی به مناسبت‌های مختلفی به افراد هدیه داده می‌شوند. با این وجود، هدیه سازمانی نوروز بیشتر از دیگر مناسبت‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد. هدیه سازمانی مناسبتی نوروز، برای تبریک نوروز و پاداش به کارکنان گزینه‌ای مناسب است. البته این هدیه می‌تواند برای مشتریان و شرکای تجاری نیز استفاده شود. همزمان با پایان یافتن سال و شروع فصل بهار، این هدایا با اهداف خاصی اهدا می‌شوند.

سفر کارت علی بابا چه نوع کارتی است؟

سفر کارت علی بابا، با تخصیص اعتبار سفر به سازمان‌های مختلف ارائه می‌شود. این کارت‌ها اعتبار خاصی برای خرید سفر و خدمات سفر دارند. کارت هدیه سفر علی بابا می‌تواند برای رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی، بلیط اتوبوس، بلیط قطار، رزرو تور داخلی یا خارجی و... استفاده شود. این سفرکارت تمام خدمات مربوط به سفر را پوشش می‌دهد. از همه مهمتر اینکه برای سفرهای داخلی یا خارجی قابلیت استفاده دارند.

سفر کارت علی بابا فقط از سمت سازمان و ارگان‌ها به افراد اهدا می‌شوند. همین ویژگی، خاص بودن کارت‌های سفر علی بابا را به‌خوبی نشان می‌دهد.

سفرکارت علی بابا؛ هدیه سازمانی نوروز

انتخاب سفرکارت علی بابا به‌عنوان هدیه سازمانی نوروز، حامل چندین پیام مهم و امتیاز است.

  • اول اینکه شما به کمک سفرکارت همکاران، مشتریان یا شرکای تجاری خود را به یک سفر لذت‌بخش دعوت می‌کنید.
  • دوم اینکه این افراد را از پرداخت هزینه‌های سفر و خدمات مربوط به آن معاف می‌کنید. همانطور که می‌دانید معافیت از هزینه‌های سفر می‌تواند لذت سفر را دو برابر کند.
  • سوم اینکه گیرندگان کارت می‌توانند به تنهایی یا با خانواده به سفر بروند.
  • چهارم اینکه هدیه سازمانی نوروز بهتر است در ایام نوروز قابل استفاده باشد. خوشبختانه سفرکارت علی بابا این قابلیت را دارد. بنابراین گیرندگان این هدیه می‌توانند آن را در ایام تعطیلات نوروز استفاده کنند. سفرکارت به‌خصوص برای افرادی که برنامه‌ریزی در مورد سفر ندارند، گزینه‌ای مناسبی است. زیرا باخدماتی که برای سفر در اختیارشان قرار می دهد فرآیند سفر را برایشان تسهیل می‌کند و آنها را وارد یک سفر عالی می‌کند.

سفرکارت‌ها به چه افرادی تقدیم می‌شوند؟

سفرکارت علی بابا در قالب یک هدیه سازمانی است که به منظور تبریک، قدردانی، پاداش، رفاهیات سازمانی و... به کارکنان سازمان ارائه می‌شود. این هدیه‌ها می‌توانند هدیه سازمانی به مناسبت شب یلدا، عید فطر، هدیه ازدواج، هدیه تولد و... نیز باشند.

مشتریان، از جمله گیرندگان هدیه سازمانی نوروز هستند. سفرکارت علی بابا به بهانه‌های مختلف مانند پاداش‌های باشگاه مشتریان، جوایز مسابقات و جشنواره‌ها، هدایای مناسبتی و موضوعی، مسئولیت اجتماعی، ترویج وفاداری و فروش و تقدیر و تشکر به مشتریان اهدا می‌شود. این هدایا باعث تداوم رابطه شما و مشتریان می‌شوند. همچنین حس اعتماد نسبت به برند شما را افزایش می‌دهد.

سفرکارت علی بابا یکی از متمایزترین هدایای سازمانی نوروز

شرکای تجاری یکی دیگر از گزینه‌های شما برای دریافت سفر کارت علی بابا هستند. هدیه سفر کارت با اهدافی مانند توسعه ارتباطات تجاری، تقدیر و تشکر، هدایای سازمانی مناسبتی و مسئولیت اجتماعی به شرکا اهدا می‌شوند. رابطه شما با شرکای تجاری‌تان همواره اهمیت بسیاری دارد. این هدایا می‌توانند رابطه شما را بهبود ببخشند.

تخفیف‌ و امتیازات علی بابا برای سازمان‌ها

شرکت علی بابا برای مشتریان خود تخفیف‌ و امتیازات ویژه‌ای در نظر گرفته است. شما می‌توانید از درج لوگو یا برند اختصاصی خود بر روی کارت‌ها نیز برخوردار شوید. در نتیجه سفرکارت می‌تواند برند شما را نیز به‌ خوبی تبلیغ کند. در این حالت، شما با یک تیر دو نشان می‌زنید. هم می‌توانید رضایت افراد گیرنده کارت را به دست آورید و هم می‌توانید برند خود را ماندگار کنید.

از دیگر امتیازات، می‌توان به ارائه کدهای سفرکارت در فایل اکسل اشاره کرد. این کدها برای استفاده در سیستم‌های اتوماسیون سازمانی ذخیره می‌شوند.

ایام نوروز برای لذت بردن از سفر بسیار مناسب است. هر سازمان، ارگان و اداره‌ای در این ایام تعطیل است و کارکنان و مشتریان آن نیز می‌توانند بدون نگرانی به سفر بروند.

کلام آخر

سفرکارت علی بابا می‌تواند یک هدیه سازمانی نوروز باشد. این هدیه شرایط برای یک سفر کوتاه، چند روزه و... را فراهم می‌کند. اگر کارکنان، مشتریان و شرکای تجاری سازمان شما عاشق قدم زدن در سواحل ازمیر، خیابان‌های استانبول و... هستند، به آن‌ها سفر هدیه دهید. خاطرات هیچ سفری از ذهن افراد پاک نمی‌شود. ضمن اینکه پشتیبانان این سفر نیز برای همیشه در ذهن گیرندگان هدیه باقی می‌مانند. اگر می‌خواهید در اوج بدرخشید، هدیه سازمانی ارزشمند و مناسب به مشتریان و همکاران اهدا کنید. این موضوع می‌تواند یک سرمایه‌گذاری بلند مدت بر روی رابطه‌های سازمان نیز باشد. همچنین رابطه شما و همکاران، شریکان تجاری و مشتریان را گسترش دهد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1726072

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =