افزایش ابر و  رگبار پراکنده باران در برخی مناطق هرمزگان

کارشناس هواشناسی استان هرمزگان گفت: با فعالیت موج بارشی در جنوب کشور، هوای برخی مناطق استان از جمله شهر بندرعباس ابری و بارانی است.

به گزارش خبرآنلاین، مرضیه سی سی پور افزود: از بامداد امروز با فعالیت یک موج بارشی در جنوب کشور، هوای برخی نقاط استان از جمله شهر بندرعباس ابری و بارانی است و این شرایط امروز و فردا تداوم خواهد داشت.

وی بیان کرد: طی این مدت در برخی نقاط استان از جمله مناطق غربی و دریایی، برخی نقاط مرکزی و شمالی افزایش ابر و رگبار پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

سی سی پور با اشاره به اینکه دریا با افزایش سرعت بادهای جنوب شرقی نسبتا مواج است و توصیه می‌شود که شناورهای سبک و صیادی از تردد خودداری و سایر شناورها با احتیاط تردد کنند، خاطرنشان کرد: در مناطق شمالی و غربی خلیج فارس شدت باد جنوب شرقی قابل ملاحظه خواهد بود و توصیه می‌شود که کشتی‌های تجاری از تردد به سمت بوشهر و خوزستان خودداری کنند.

وی با بیان اینکه از لحاظ دمایی تا پایان هفته جاری در بیشتر نقاط استان افزایش نسبی دمای کمینه پیش بینی می‌شود، عنوان کرد: طی شبانه روز گذشته حاجی آباد با کمینه دمای ۴ درجه سانتی گراد بالای صفر سردترین شهر استان بود و کمینه دمای هوا در شهر بندرعباس نیز ۱۶ درجه بالای صفر ثبت شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1726231

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =