۱۱طرح صنعتی در قزوین به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۱۱طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری بالغ‌بر پنج‌هزار و ۶۵۰میلیارد ریال و اشتغال ۶۰۰نفر رسماً به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ رضا صفاری، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین همزمان با فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر با اعلام این خبر اظهارکرد: پروژه‌های عمرانی شامل احداث پست برق ۶۳کیلووات شهرکهای صنعتی شال و حکیمیه و زیرسازی و جدول‌گذاری و آسفالت بخشی از خیابان‌های شهرکهای صنعتی کاسپین و حکیمیه است و برای این پروژه‌های زیربنایی و عمرانی ۹۵۰میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

صفاری با اشاره به بهره‌برداری از ۱۱طرح صنعتی، گفت: طرح‌های صنعتی که در زمینه تولیدی محصولاتی از قبیل پانل فولادی، صفحه کلاچ و اجرای کمک فنر خودرو، مخازن فلزی ذخیره‌ای، برد و کیت الکترونیکی، کابل مسی و فیبر نوری، کامپاند و گرانول پلیمری، لوله دوجداره فاضلاب، مواد شوینده، سقف‌های فلزی با سرمایه‌گذاری بالغ‌بر پنج‌هزار و ۶۵۰میلیارد ریال و اشتغال ۶۰۰نفر رسماً به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول از کلنگ‌زنی آغاز عملیات پنج طرح صنعتی که زمینه محصولات تولیدی پمپ سیرکولاتور، سوالفاسالازین (قرص)، شیشه‌های نشکن و عایق، بسته‌بندی خشکبار، موارد شوینده وسموم دفع آفات فعالیت داشته سرمایه‌گذاری با هشت هزار و ۶۰۰میلیارد ریال و اشتغال ۲۷۸نفر در شهرکهای صنعتی تابعه استان خبر داد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین اظهارکرد: در این ایام کلنگ آغاز عملیات اجرایی پروژه عمرانی احداث تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی آراسنج با سرمایه‌گذاری ۶۰میلیارد ریال به زمین زده می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1726373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =