ایرنا نوشت:

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با انتقاد از مصاحبه ها حاشیه ساز بعضی از پیشکسوتان استقلال اعلام کرد که دوستان به جای ایجاد حاشیه برای استقلال کمک کنند تا پرسپولیس را در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال شکست دهیم.
پرویز مظلومی افزود: وضعیت تیم ما بسیار خوب شده است و خوشبختانه بازیکنان شکست مقابل تراکتورسازی را فراموش کرده اند.
وی ادامه داد: نمی خواهم بهانه بیاورم اما بازی تیم ملی و تعطیلی لیگ به تیم ما ضربه بسیار سنگینی زد زیرا 2 هفته بهترین بازیکنان خود را اختیار نداشتم و این موضوع به استقلال صدمه زد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص انتقاد رسانه ها از نشستن او بر روی نیمکت در نیمه دوم دیدار مقابل تراکتورسازی که این موضوع را نشان از تسلیم مظلومی می دانستند، گفت: نمی دانم چرا با باخت ما رسانه ها به این مساله توجه می کنند. زانو های من مشکل دارد و در تمامی بازی های این فصل در نیمه بر روی نیمکت می نشینم و دیگراعضای کادر فنی تیم را هدایت می کنند.
مظلومی در خصوص شایعات اخیر مبنی بر اینکه فتح اله زاده سرپرست باشگاه در کارفنی تیم دخالت می کند، گفت: فتح اله زاده هیچ گاه در کار ما دخالت نمی کند و حتی ترکیب تیم را نیز پیش از بازی از من نمی پرسد.
وی تصریح کرد: فتح اله زاده همیشه در میان نیمه بازی ها به رختکن می آید و برای بازیکنان صحبت می کند اما صحبت های او هیچ گاه دخالت نیست و اطمینان داشته باشید من هم اجازه دخالت به هیچ فردی را در کار فنی استقلال نمی دهم.
وی اظهار داشت: به هیچ عنوان به خاطر صحبت های فتح اله زاده در میان نیمه بازی مقابل تراکتورسازی قهر نکرده ام و این حرف ها شایعه است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص انتقاد روشن از عملکرد این تیم در دیدار مقابل تراکتورسازی گفت: هم بازی روشن بوده ام و برای او به عنوان پیشکسوت احترام زیادی قائلم اما او در گفت و گویی می گوید بازی را ندیده پس اگر ندیده برای چه در مورد عملکرد تیم ما اظهار نظر می کند؟
وی تاکید کرد: از فتح اله زاده خواستم اگر کمیته فنی می خواهد درست کند ازابتدای فصل این کار را انجام دهد زیرا کمیته فنی باید سرمربی را با نظر خود انتخاب کند.
مظلومی گفت: برنامه های خود را هر هفته به پورحیدری می دهم و او مدیر تیم ماست و پورحیدری نیز برنامه ها را که شامل برنامه های تمرینی نیز می شود هر هفته به فتح اله زاده می دهد.
وی خاطرنشان کرد: از فتح اله زاده خواستم هرچه سریعتر این مشکلات را برطرف کند زیرا نباید در این شرایط حساس وارد حاشیه شویم و از روشن هم می خواهم اگر رییس کمیته فنی است در شرایط حساسی که ما پیش از بازی مقابل پرسپولیس هستیم در خصوص تیم این چنین اظهار نظر نکند.
مظلومی با تمجید از از عملکرد مرحوم حجازی به عنوان مدیر فنی استقلال در فصل گذشته گفت: سال گذشته مرحوم حجازی مدیر کمیته فنی باشگاه استقلال بود و کمک زیادی نیز به ما کرد.
وی ادامه داد: بارها در جلسات کمیته فنی باهم بحث های بسیار جدی می کردیم و اختلاف نظر هایی نیز با حجازی داشتم اما او با حرفه ای گری تمام بحث ها را رسانه ای نمی کرد و با انتقادات خود به استقلال کمک زیادی کرد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: از زمانی که روشن آمده دایما در روزنامه ها از ما انتقاد می کند و از او و سایر پیشکسوتان می خواهم مشکلات خانوادگی را رسانه ای نکنند.
مظلومی در خصوص وضعیت بازیکنان خود برای دیدار مقابل پرسپولیس اظهار داشت: تمام بازیکنان خود از جمله پژمان منتظری را برای این دیدار در اختیار خواهیم داشت و تنها بازیکن مصدوم ما فریدون زندی است.
وی ادامه داد: خوشبختانه برای بازی شهرآورد یک هفته فرصت داریم و در این مدت تمام مسایل فنی مد نظرمان را کار خواهیم کرد تا بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: امیدوارم دوستانی که نمی خواهند سومین برد خود در دوران سرمربیگری ام در استقلال مقابل پرسپولیس را جشن بگیرم به کمک ما بیایند.
وی افزود: 7 امتیاز از پرسپولیس بیشتر جمع کرده ایم و می خواهیم با پیروزی در دیدار های رفت و برگشت مقابل این تیم امتیازات خود را با پرسپولیس افزایش دهیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بعضی افراد قرمزی چشمان من را نشانه تسلیم و شکست مقابل تراکتورسازی دانستند اما باید بگویم قرمزی چشمانم به خاطر بی خوابی بود که هواداران تراکتورسازی باعث آن بودند.
وی خاطرنشان کرد: آنها تا صبح مقابل هتل ما سر و صدا ایجاد کردند و من و تعدادی از بازیکنان تا صبح بازی نتوانستیم برای یک لحظه هم بخوابیم.
مظلومی گفت: راه بردن پرسپولیس را به خوبی بلد هستم و قول می دهم با حمایت هواداران مان برای سومین در دوران سرمربیگری ام در استقلال پرسپولیس را شکست می دهم.
وی ادامه داد: پرسپولیس در دیدار مقابل ذوب آهن نشان داد به تیم بسیار قدرتمندی تبدیل شده است و ما نیز در مقابل این تیم کار بسیار سختی در پیش رو داریم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: از همان روز اول معتقد بودم با فرصت دادن به استیلی پرسپولیس به روزهای خوب خود باز خواهد گشت که این موضوع نیز عملی شد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 172762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =