لایحه بودجه ۸۱۰ میلیارد تومانی شهرداری شهرکرد به شورا رسید/ افزایش ۵۲ درصدی بودجه ۱۴۰۲

شهردار شهرکرد گفت: بودجه پیشنهادی شهرداری شهرکرد با مبلغ۸۱۰ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان می‌باشد که نسبت به بودجه ۱۴۰۱ حدود ۵۲ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، محمدحسین واحدیان اظهارداشت: سال ۱۴۰۱ بودجه شهرداری شهرکرد ۵۳۰ میلیارد و ۲۷۵ میلیون تومان تصویب که ۶۰درصد عمرانی و ۴۰ درصد جاری بوده و تاکنون ۵۵ درصد آن محقق شده است.

وی افزود: بودجه سال آینده۸۱۰ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان پیش‌بینی که نسبت به سال گذشته ۵۲ درصد افزایش داشته است.

شهردار شهرکرد بیان کرد: از بودجه پیش‌بینی شده، ۵۱۲ میلیارد و ۴۵۹ میلیون تومان آن بودجه عمرانی و ۲۹۷ میلیون و ۹۰۰ میلیون تومان آن بودجه جاری می‌باشد.

واحدیان از اجرای پروژه عمرانی در سال آینده خبر داد و گفت: برای سازمان پسماند ۷ پروژه، سازمان ساماندهی مشاغل ۴ پروژه، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی ۶ پروژه، سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری ۲۴ پروژه، سازمان حمل و نقل بار و مسافر ۱۱ پروژه و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری نیز ۱۸ پروژه اولویت‌دار پیش‌بینی شده است.

وی گفت: همچنین برای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ۸ پروژه، سازمان مدیریت آرامستان ۶ پروژه، مدیریت فنی و نظارت بر پروژه‌ها ۸ پروژه، مدیریت ترافیک و حمل و نقل ۶ پروژه، ترمینال ۸ پروژه، خدمات شهری ۹ پروژه و برای نقلیه و موتوری و حراست نیز ۳ پروژه پیش‌بینی شده است.

شهردار شهرکرد تصریح کرد: برای سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات ۷ سازمان، کارخانه آسفالت و سنگ‌شکن ۵ پروژه، در حوزه شهرسازی ۶ پروژه و املاک و مدیریت سرمایه انسانی نیز ۳ پروژه پیش‌بینی شده است.

وی گفت: تلاش می‌کنیم تا علاوه‌بر تحقق بودجه سال آینده بتوانیم به درآمد پایدار دست یابیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1727969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =