عاشقانه‌های علی نصیریان به ملت می‌رسد/ چالش با فضای مجازی!

مهر نوشت: یک داستان اجتماعی و یک روایت عاشقانه موضوع فیلم‌هایی است که در ششمین روز جشنواره فیلم فجر در پردیس ملت به نمایش گذاشته می‌شود.

امروز دوشنبه ۱۷ بهمن ماه در ششمین روز از برگزاری چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر، ۲ فیلم سینمایی «هفت بهار نارج» و «روایت ناتمام سینما» برای اهالی رسانه به نمایش گذاشته می‌شود.

یک عشق اساطیری میان طلعت و شمس

عاشقانه‌های علی نصیریان به ملت می‌رسد/ چالش با فضای مجازی!

ساعت ۱۶، قرار است فیلم سینمایی «هفت بهار نارنج» به کارگردانی فرشاد گل سفیدی روی پرده سینما برود. هرچند این فیلم اولین اثر سینمایی این هنرمند به شمار می‌رود، اما نمی‌توان آن را اولین تجربه حضور او در جشنواره فیلم فجر دانست. گل سفیدی را پیش از این به عنوان مدیر فیلمبرداری در سینما و تلویزیون می‌شناختیم اما او در چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر شانس خود را به عنوان کارگردان امتحان می‌کند.

تهیه کنندگی «هفت بهار نارنج» را محمد کمالی پور برعهده دارد و فیلم روایت قصه عشق اساطیری شمس و طلعت است.

از جمله بازیگرانی که در این فیلم سینمایی حضور دارند می‌توان به علی نصیریان، لادن مستوفی، سارا رسول‌زاده، فرهاد آئیش، هومن حاجی عبداللهی، فرج گل سفیدی، باران سلطانی مقدم، آرشا گل سفیدی اشاره کرد.

حامد کمیلی و یک چالش خانوادگی

عاشقانه‌های علی نصیریان به ملت می‌رسد/ چالش با فضای مجازی!

اما دومین فیلمی که قرار است امروز روی پرده سینما برود، فیلم سینمایی «روایت ناتمام سیما» به کارگردانی علیرضا صمدی است، کارگردانی که او را با فیلم سینمایی «صحنه زنی» می‌شناسیم، این کارگردان قرار است امروز جدیدترین ساخته سینمایی خود یعنی «روایت ناتمام سیما» را برای اهالی مطبوعات به نمایش گذارد.

این فیلم یک اثر اجتماعی است که در خلاصه داستان آن آمده است: دکتر آرشِ سمین زندگی موفقی دارد که خبری در فضای مجازی، شرایط خانوادگی او را دستخوش تغییر می‌کند.

از جمله بازیگران این فیلم می‌توان به حامد کمیلی، آزاده صمدی، غزل شاکری، مهران احمدی، مسعود کرامتی، مریم سعادت و محمد حیدری اشاره کرد.

مجید رضا بالا نیز تهیه کنندگی این فیلم را برعهده داشته است.

۵۷۲۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1728031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =